Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.date.accessioned2019-10-30T09:50:32Z-
dc.date.available2019-10-30T09:50:32Z-
dc.date.issued2019-10-09-
dc.date.submitted2019-09-16-
dc.identifier.citation«Управління та адміністрування» : навчальний посібник для виконання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 075 «Маркетинг» / Н. М. Голда , О. П. Бурліцька , О.І. Краузе , О. І. Міщук та інш. – Тернопіль : ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. – 135 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29064-
dc.descriptionВ навчальному посібнику наведена методика написання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів, розроблено методичні рекомендації щодо змісту, структури, послідовності виконання, оформлення та порядку захисту робіт. Даний посібник призначений для студентів, які навчаються за магістерськими програмами, викладачів – керівників кваліфікаційної роботи магістра, рецензентів, консультантів та членів Екзаменаційної комісії.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота є самостійним теоретико-прикладним науковим дослідженням студента, що виконується ним на завершальному етапі здобуття повної вищої освіти в університеті. Її виконання є обов’язковою складовою навчального процесу на рівні підготовки за освітньо-професійною програмою «магістр». Кваліфікаційна робота повинна засвідчити професійну зрілість випускника, виявити його загальнонаукову, загальнотеоретичну та спеціальну підготовку, уміння застосовувати здобуті за час навчання знання для розв’язання конкретних наукових та практичних завдань і, відповідно, готовність до самостійної професійної діяльності. Кваліфікаційна робота має містити розв’язання складного спеціалізованого завдання або проблеми у сфері сучасного маркетингу, що передбачають проведення досліджень та здійснення інновацій і характеризуються невизначеністю умов і вимог. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, у тому числі некоректних текстових запозичень, фабрикації та фальсифікації.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. МЕТОДИКА ТА МЕТОДИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА МАГІСТРА: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКАuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА НАПИСАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 5. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ МАГІСТРАuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 6. ПОРЯДОК ЗАХИСТУ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 7. КЕРІВНИЦТВО КВАЛІФІКАЦІЙНОЮ РОБОТОЮ МАГІСТРА ТА ЇЇ РЕЦЕНЗУВАННЯuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 8. ТЕМАТИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ З МАГІСТЕРСЬКОЇ ПРОГРАМИ «МАРКЕТИНГ»uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 9. ПЕРЕЛІК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ НАПИСАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИuk_UA
dc.format.extent135-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна робота магістраuk_UA
dc.subjectметодика та методи наукових дослідженьuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботамагістра: загальна характеристикаuk_UA
dc.subjectметодика написання кваліфікаційної роботиuk_UA
dc.subjectпослідовність виконання кваліфікаційної роботиuk_UA
dc.subjectвимоги до оформлення кваліфікаційної роботи магістраuk_UA
dc.subjectпорядок захисту кваліфікаційної роботи магістраuk_UA
dc.subjectкерівництво кваліфікаційною роботою магістра та її рецензування ЇЇuk_UA
dc.subjectтематика кваліфікаційних робіт з магістерської програми «Маркетинг»uk_UA
dc.titleНавчальний посібник для виконання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.typeHandbookuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУuk_UA
dc.subject.udc339uk_UA
dc.relation.references1. Про вищу освіту: Закон [Документ 1556-VII, чинний, поточна редакція – Редакція від 09.08.2019, підстава - 2745-VIII] // База даних «Законодавство України» / ВР України. – www.rada.gov.ua.uk_UA
dc.relation.references2. Про норми часу для планування та обліку навчальної роботи науково-педагогічних працівників, пов’язаної з виконанням дипломних робіт та проектів: Наказ ректора Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя № 884-01 від 14.12.2011 р.uk_UA
dc.relation.references3. Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України: Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій; Державного комітету України з промислового безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 969/922/216 від 21.10.2010 р.uk_UA
dc.relation.references4. Стандарт вищої освіти України: другий (магістерський) рівень, галузь знань 07 – Управління та адміністрування, спеціальність 075 – Маркетинг. Затверджено і введено в дію наказом Міністерства освіти і науки України від 10.07.2019 р. № 960.uk_UA
dc.relation.references5. Про заходи щодо недопущення академічного плагіату в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя: Тимчасовеположення: Наказ ректора ТНТУ №4/7-528 від 06.07.2015uk_UA
dc.relation.references6. Бірта Г.О. Методологія і організація наукових досліджень [текст]: навч. посіб. /Г.О. Бірта, Ю.Г. Бургу. – К. : «Центр учбової літератури», 2014. – 142 с.uk_UA
dc.relation.references7. Колесников О.В. Основи наукових досліджень. 2- ге вид. випр. та доп: Навчальний посібник /О.В. Колесников. – К: Центр учбової літератури, 2011. – 144 с.uk_UA
dc.relation.references8. Комар Ю.М. Основи наукових досліджень: навчальний посібник /Ю.М. Комар, О.І. Попов. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2018. – 182 с.uk_UA
dc.relation.references9. Корягін М.В. Основи наукових досліджень: навчальний посібник / М.В.Корягін. – К.: Алерта, 2017. – 622 с.uk_UA
dc.relation.references10. Ладанюк А.П. Методологія наукових досліджень: підручник /А.П. Ладанюк, Н.М. Луцька, В.Д. Кишенько. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2018. – 352 с.uk_UA
dc.relation.references11. Навчальний посібник для виконання дипломних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів напряму підготовки 0305 «Економіка і підприємництво» спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» /Укл.: Голда Н.М., Краузе О.І., Оксентюк Б.А., Семенюк С.Б., Федорович Р.В. – Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2012. – 133 c.uk_UA
dc.relation.references12. Основи наукових досліджень : Навчальний посібник /Цехмістрова Г.С. – Київ: Видавничий Дім «Слово», 2003. – 240 c.uk_UA
dc.relation.references13. Палеха Ю. Основи науково-дослідної роботи /Ю. Палеха, Н. Леміш. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2017. – 336 с.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота 2019.pdf2,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора