Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячун, Ольга-
dc.contributor.authorРадинський, Сергій Віталійович-
dc.contributor.authorДячун, Ольга-
dc.contributor.authorРадынский, Сергей-
dc.contributor.authorDyachun, Olga-
dc.contributor.authorRadynskiy, Serghiy-
dc.date.accessioned2019-07-16T08:43:56Z-
dc.date.available2019-07-16T08:43:56Z-
dc.date.issued2019-05-31-
dc.date.submitted2019-03-
dc.identifier.citationДячун О., Радинський С. Cучасні проблеми управління продажем [Електронний ресурс] / Ольга Дячун, Сергій Радинський // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2019. — Вип. 1 (20). — С. 107-117. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19rsvpup.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28866-
dc.description.abstractРозглянуто місце управління продажем в системі діяльності підприємства. Зазначено, що воно підпорядковано кінцевій меті – отриманню максимального прибутку на основі найбільш повного задоволення потреб ринку. Зроблено висновок, що проблеми управління продажем представляють собою невідповідність його форм і методів в реальній ситуації, що склалася на товарних ринках. Наведено перелік сучасних основних проблем управління продажем. Звернена увага на те, що однією із них є перехід від орієнтації на прибуткових транзакціях до концентрації зусиль на пожиттєвих доходах клієнтах. Запропоновано ряд заходів з вирішення цієї проблеми. Вказується на важливість перетворення компанії в кращого постачальника (продавця) товарів для певних цільових ринків замість продажу їх різним споживачам (всіх підряд). Підкреслюється значення в удосконаленні управління продажем впровадження системи управління взаємовідносинами з клієнтами. Викладено і ряд інших проблем управляння продажем з відповідними пропозиціями, щодо їх розв’язання. Розглянуто, зокрема, розширення системи електронної комунікації; приділена увага покращенню інформаційних технологій пов’язаних із продажем; обґрунтовано перехід від управління окремими продавцями в процесі продажу до створення команди продавців; підкреслені роль і значення переходу від масового до індивідуального маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены место управления продажами в системе деятельности предприятия. Отмечено, что оно подчинено конечной цели - получению максимальной прибыли на основе наиболее полного удовлетворения потребностей рынка. Сделан вывод, что проблемы управления продажами представляют собой несоответствие его форм и методов в реальной ситуации на товарных рынках. Приведен перечень современных основных проблем управления продажами. Обращено внимание на то, что одной из них является переход от ориентации на выгодных сделках в концентрации усилий на пожизненных доходах клиентах. Предложен ряд мер по решению этой проблемы. Указывается на важность преобразования компании в лучшего поставщика (продавца) товаров для определенных целевых рынков вместо продажи их различным потребителям (всех подряд). Подчеркивается значение в совершенствовании управления продажами внедрение системы управления взаимоотношениями с клиентами. Изложены и ряд других проблем управления продажей с соответствующими предложениями, по их решению. Рассмотрены, в частности, расширение системы электронной коммуникации; уделено внимание улучшению информационных технологий, связанных с продажей; обоснованно переход от управления отдельными продавцами в процессе продажи к созданию команды продавцов; подчеркнуты роль и значение перехода от массового к индивидуальному маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractThe place of management of sales in the system of activity of the enterprise is considered. It is noted that it is subject to the ultimate goal of obtaining maximum profit based on the fullest satisfaction of market needs. It is concluded that the problems of sales management are the discrepancy of its forms and methods in the real situation on the commodity markets. The list of current major sales management problems is presented. Attention is drawn to the fact that one of them is the shift from focusing on profitable transactions to concentrating efforts on customer life-time revenues. A number of measures are proposed to solve this problem. It is pointed out the importance of turning the company into a better supplier (seller) of goods for certain target markets instead of selling them to different consumers (all in a row). Emphasizes the importance of improving the sales management implementation of the management system of customer relationship management. A number of other problems of sales management with the corresponding proposals and their solution are outlined. Considered, in particular, the expansion of the electronic communications system; paid attention to the improvement of information technologies related to sales; justified the transition from the management of individual sellers in the process of sales to the creation of a team of salesmen; emphasized the role and importance of the transition from mass to individual marketing.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent107-117-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19rsvpup.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentamiuk_UA
dc.relation.urihttps://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketinguuk_UA
dc.relation.urihttp://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/uk_UA
dc.relation.urihttps://ag.marketing/elektrona-komerciya-v-ukraini-2018/uk_UA
dc.relation.urihttps://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivliuk_UA
dc.relation.urihttps://psyera.ru/2758/individualnyy-marketinguk_UA
dc.subjectпроблемиuk_UA
dc.subjectуправління продажеuk_UA
dc.subjectуправління взаємовідносинами з клієнтамиuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectелектронна комунікаціяuk_UA
dc.subjectіндивідуальний маркетингuk_UA
dc.subjectпроблемыuk_UA
dc.subjectуправления продажамиuk_UA
dc.subjectуправление взаимоотношениями с клиентамиuk_UA
dc.subjectинформационные технологииuk_UA
dc.subjectэлектронная коммуникацияuk_UA
dc.subjectкоммуникацияuk_UA
dc.subjectиндивидуальный маркетингuk_UA
dc.subjectproblemsuk_UA
dc.subjectsales managementuk_UA
dc.subjectcustomer relationship managementuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectelectronic communicationuk_UA
dc.subjectindividual marketinguk_UA
dc.titleСучасні проблеми управління продажемuk_UA
dc.title.alternativeСовременные проблемы управления продажейuk_UA
dc.title.alternativeCurrent problems of management for saleuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава», 2019uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages11-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Штефанич Д, Дячун О. Управління продажем, його функції та об’єктна орієнтація. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2016. №2. С.124 - 132uk_UA
dc.relation.references2. Котлер Ф., Келлер К. Л. Маркетинг – менеджмент. Питер, 2012. – 816 c.uk_UA
dc.relation.references3. Системи управління взаємовідносинами із клієнтами. URL: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentamiuk_UA
dc.relation.references4. Використання інформаційних технологій у маркетингу. URL: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketinguuk_UA
dc.relation.references5. Цікаві факти про Інтернет-торгівлю у світі у 2018 році. URL: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/uk_UA
dc.relation.references6. Електронна комерція в Україні в 2018 році. URL: https://ag.marketing/elektrona-komerciya-v-ukraini-2018/uk_UA
dc.relation.references7. Основні проблеми інтернет-торгівлі – інформаційний бізнес. URL: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivliuk_UA
dc.relation.references8. Індивідуальний маркетинг. URL: https://psyera.ru/2758/individualnyy-marketinguk_UA
dc.relation.references9. Розан Л. Стиро, Уильям Дж. Стэнсон, Грегори А.Рич. Управление продажами. Москва, Издательский дом Гребенщикова, 2007. – 165 c.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Shtefanych, D, Dyachun, O. (2016) Upravlinnya prodazhem, yoho funktsiyi ta obʺyektna oriyentatsiya [Sales management, its functions and object orientation]. Visnyk Ternopilʹsʹkoho natsionalʹnoho ekonomichnoho universytetu [Bulletin of the Ternopil National University of Economics]. no.2. pp.124 – 132/uk_UA
dc.relation.referencesen2. Kotler F., Keller K.L. (2012) Marketynh – menedzhment [Marketing - management]. Pyter, 2012.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Systemy upravlinnya vzayemovidnosynamy iz kliyentiv [Customer relationship management systems]. Available at: https://stud.com.ua/62408/menedzhment/sistemi_upravlinnya_vzayemovidnosinami_kliyentamiuk_UA
dc.relation.referencesen4. Vykorystannya informatsiynykh tekhnolohiy u marketynhu [The use of information technology in marketing]. Available at: https://pidruchniki.com/82326/marketing/vikoristannya_informatsiynih_tehnologiy_marketinguuk_UA
dc.relation.referencesen5. Tsikavi fakty pro Internet-torhivlyu v sviti u 2018 rotsi [Цікаві факти про Інтернет-торгівлю у світі у 2018 році]. Available at: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/interesnye-fakty-ob-internet-torgovle/uk_UA
dc.relation.referencesen6. Elektronna komertsiya v Ukrayini v 2018 rotsi [E-commerce in Ukraine in 2018]. Available at: https://ag.marketing/elektrona-komerciya-v-ukraini-2018/uk_UA
dc.relation.referencesen7. Osnovni problemy internet-torhivli - informatsiynyy biznes [The main problems of Internet commerce - information business]. Available at: https://pidruchniki.com/74048/marketing/osnovni_problemi_internet-torgivliuk_UA
dc.relation.referencesen8. Indyvidualʹnyy marketynh [Individual marketing]. Available at: https://psyera.ru/2758/individualnyy-marketinguk_UA
dc.relation.referencesen9. Rozan, L Styro, Uylʹyam, Dzh. Sténson, Hrehory, A. Rych (2007) Upravlenye prodazhamy [Sales management]. Moscow, Yzdatelʹskyy dom Hrebenshchykova. (in Russian)uk_UA
dc.identifier.citationenDyachun, O. & Radynskiy S. (2019) Suchasni problemy upravlinnia prodazhem [Current problems of management for sale]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 20, no. 1, pp. 107-117. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19rsvpup.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2019.01.107-
dc.subject.jelG30uk_UA
dc.subject.jelM31uk_UA
dc.contributor.affiliation*Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна e-mail: oliaklyment55@gmail.com к.е.н., доцент кафедри економіки та фінансівuk_UA
dc.contributor.affiliation**Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна e-mail: srv2011@ukr.net к.е.н., кафедри економіки та фінансівuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(20)-
dc.citation.spage107-
dc.citation.epage117-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2019, Випуск 1(20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19rsvpup.pdfСУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ737,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.