Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-07-04T19:16:58Z-
dc.date.available2019-07-04T19:16:58Z-
dc.date.issued2019-07-04-
dc.date.submitted2019-07-04-
dc.identifier.citationКраузе О.І. «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» : консп. лекц. / укл. : О. І. Краузе. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. – 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28684-
dc.descriptionУ конспекті лекцій з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» подано комплекс лекційного матеріалу, що спрямований на отримання студентами знань щодо системи маркетингових досліджень; системи збору та обробки маркетингової інформації; складових комплексу маркетингу (товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики); сутності конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємства; аналітичних, графічних та матричних методів діагностики конкурентоспроможності підприємства та його продукції.uk_UA
dc.description.abstractУ конспекті лекцій з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» подано комплекс лекційного матеріалу, що спрямований на отримання студентами знань щодо системи маркетингових досліджень.uk_UA
dc.description.tableofcontentsСутність, основні поняття та зміст маркетингу 1.1. Сутність, значення та функції маркетингу 1.2. Ключові поняття маркетингу 1.3. Основні елементи та комплекс маркетингуuk_UA
dc.description.tableofcontentsАналіз маркетингового середовища 2.1. Внутрішнє середовище підприємства 2.2. Мікросередовище підприємства 2.3. Макросередовище підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетингова інформація 3.1. Маркетингова інформація та її класифікація 3.2. Джерела маркетингової інформації 3.3. Методи збирання первинної інформаціїuk_UA
dc.description.tableofcontentsСистема маркетингових досліджень 4.1. Особливості ринку з позицій маркетингу 4.2. Комплексне вивчення (аналіз, дослідження) ринку 4.3. Сегментація ринку (покупців)uk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетингова товарна політика 5.1. Цілі та сутність товарної політики, три рівні товару 5.2. Класифікація товарів 5.3. Асортиментна політика 5.4. Концепція життєвого циклу товаруuk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетингова цінова політика 6.1. Цілі цінової політики і фактори, що на неї впливають 6.2. Цінові стратегіїuk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетингова збутова політика 7.1. Цілі політики розподілу 7.2. Канали розподілу товару 7.3. Форми організації оптової торгівлі 7.4. Види роздрібної торгівлі 7.5. Основи збутової логістикиuk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетингова політика комунікацій в системі управління підприємством 8.1. Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємством; 8.2. Головні цілі та завдання маркетингових комунікацій; 8.3. Основні елементи та етапи розробки процесу маркетингових комунікацій; 8.4. Класифікація видів комунікаційuk_UA
dc.description.tableofcontentsКонкуренція: сутність, функції, види та її роль у ринковій економіці 9.1. Сутність поняття «конкуренція» 9.2. Функції конкуренції 9.3 Основні види конкуренціїuk_UA
dc.description.tableofcontentsФормування та втримання конкурентних переваг 10.1. Сутність поняття «конкурентна перевага» 10.2. Класифікація конкурентних переваг 10.3. Методи формування та втримання конкурсних перевагuk_UA
dc.description.tableofcontentsГрафічні методи діагностики конкурентоспроможності підприємства 11.1. Модель споживчої задоволеності 11.2. Метод «радарів» 11.3. Багатокутник конкурентоспроможностіuk_UA
dc.description.tableofcontentsМатричні методи діагностики конкурентоспроможності підприємства 12.1. Матриця Ансоффа ; 12.2. Матриця McKinsey ; 12.3. Матриця конкурентних сил М. Портеру; 12.4. Матриця BCG (Консалтингової групи Бостона)uk_UA
dc.format.extent85-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subjectмаркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectсистема маркетингових досліджень-
dc.subjectкомплекс маркетингу-
dc.subjectдіагностика конкурентних переваг-
dc.subjectдіагностика конкурентоспроможності підприємства-
dc.titleКонспект лекцій з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУuk_UA
dc.subject.udcУДК 658.8uk_UA
dc.relation.references1. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент. – М.: Издательско-торговый центр «Маркетинг», 2002. – 892 с.uk_UA
dc.relation.references2. Позняк С.В. Конкурентні переваги і конкурентоспроможність // Актуальні проблеми економіки. - 2002. - №1. - С. 50-54.uk_UA
dc.relation.references3. Гольцев Д. Модель позиційного маркетингу ринку збуту якісних товарів//Актуальні проблеми економіки.-2011.-№2 .-с. 61-69uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекційі МДКП-перетворено.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора