Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28683

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-07-04T18:29:34Z-
dc.date.available2019-07-04T18:29:34Z-
dc.date.issued2019-07-04-
dc.date.submitted2019-07-04-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» / укл. : О. І. Краузе. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. – 52 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28683-
dc.descriptionМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства» Укл.: О. І. Краузе – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. – 52 с.uk_UA
dc.description.abstractМетодичними вказівками комплекс завдань до кожного практичного заняття з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»: ситуаційні вправи, задачі, тести, контрольні запитання. Опрацювання даного матеріалу допоможе краще студентам засвоїти лекційний матеріал та опанувати практичне застосування отриманих знань.uk_UA
dc.description.tableofcontentsСутність, основні поняття та зміст маркетингу – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправuk_UA
dc.description.tableofcontentsАналіз маркетингового середовища – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправuk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетингова інформація – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправ – розробка анкети для опитування споживачівuk_UA
dc.description.tableofcontentsСистема маркетингових досліджень – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправuk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетингова товарна політика – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправ – розв’язок задачuk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетингова цінова політика – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправ – розв’язок задачuk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетингова збутова політика – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправ – розв’язок задачuk_UA
dc.description.tableofcontentsМаркетингова політика комунікацій в системі управління підприємством – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправ – розв’язок задачuk_UA
dc.description.tableofcontentsКонкуренція: сутність, функції, види та її роль у ринковій економіці – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправuk_UA
dc.description.tableofcontentsФормування та втримання конкурентних переваг – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправ – розв’язок і презентація підгрупами кейсівuk_UA
dc.description.tableofcontentsГрафічні методи діагностики конкурентоспроможності підприємства – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправ – розв’язок задачuk_UA
dc.description.tableofcontentsМатричні методи діагностики конкурентоспроможності підприємства – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправ – розв’язок задачuk_UA
dc.description.tableofcontentsМенеджмент якості як фундамент забезпечення конкурентоспроможності сучасного підприємства – закріплення лекційного матеріалу – розв’язок ситуаційних вправuk_UA
dc.format.extent52-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subjectмаркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.subjectдослідження ринку-
dc.subjectмаркетингова товарна політика-
dc.subjectмісткість ринку-
dc.subjectмаркетингова цінова політика-
dc.subjectконкурентоспроможність підприємств-
dc.subjectматричні методи діагностики-
dc.subjectмаркетингова збутова політика-
dc.subjectмаркетингові комунікації-
dc.subject.lcshСутність, основні поняття та зміст маркетингуuk_UA
dc.subject.lcshАналіз маркетингового середовищаuk_UA
dc.subject.lcshМаркетингова інформаціяuk_UA
dc.subject.lcshСистема маркетингових дослідженьuk_UA
dc.subject.lcshкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subject.lcshКонкуренція: сутність, функції, види та її роль у ринковій економіціuk_UA
dc.subject.lcshФормування та втримання конкурентних перевагuk_UA
dc.subject.lcshГрафічні методи діагностики конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.subject.lcshМатричні методи діагностики конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.subject.lcshМенеджмент якості як фундамент забезпечення конкурентоспроможності сучасного підприємстваuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУuk_UA
dc.subject.udc658.8-
dc.relation.references1.Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент. – М.: Издательско-торговый центр «Маркетинг», 2002. – 892 сuk_UA
dc.relation.references2.Челенко Ю. Побудова моделі маркетингового комунікаційного процесу//Актуальні проблеми економіки.-2008.-№6 .-с. 257-262uk_UA
dc.relation.references3.Дайновський Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії//Маркетинг в Україні.-2008.-№3 .-с. 18-23uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора