Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2019-06-27T08:08:51Z-
dc.date.available2019-06-27T08:08:51Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.citationНавчально - методичний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / В.А. Фалович , Л.Я. Якимишин , С.Б. Семенюк , О.П. Бурліцька та інш. - Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019 – 136 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28665-
dc.descriptionПрограма іспиту з фаху бакалавра складена на основі основних тем з наступних професійно – орієнтованих дисциплін: «Маркетинг промислового підприємства», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингове ціноутворення», «Логістика», «Маркетингові комунікації», «Маркетингові дослідження». Перед складанням студентами екзамену з фаху викладачі кафедри проводять консультації по всіх винесених на екзамен дисциплінах. Білети екзамену з фаху друкуються на аркушах формату А 4, підписуються першим проректором та завідувачем кафедри. Екзамен з фаху відбувається у письмово-усній формі. Кожен екзаменаційний білет складається з чотирьох питань: трьох теоретичних та одного практичного (задача або ситуаційна вправа).uk_UA
dc.description.abstractБакалавр з маркетингу – це фахівець, який повинен володіти методами комбінування фундаментальних та спеціальних знань, розуміти принципи дій ринкових механізмів, вміти організовувати діяльність виробничих структур, приймати рішення по спрямуванню людських та матеріальних ресурсів на досягнення кінцевої мети, вести пошук ринків і реалізовувати товари. Екзамен з фаху бакалаврів, який базується на застосуванні знань професійно-орієнтованих дисциплін, передбачає: - підготовку бакалаврів з маркетингу, які б відповідали сучасним вимогам управління та організації бізнесу на підприємствах всіх форм власності; - розробку оптимальної моделі підготовки бакалавра через зв’язки з виробництвом та вивчення потреб регіону у фахівцях вище зазначеного профілю; - впровадження у навчально - методичний процес сучасної обчислювальної техніки, комп’ютерних технологій та нових методів активного навчання (організація ділових ігор, моделювання виробничих ситуацій, проведення практичних занять на робочих місцях у виробничих структурах); Екзамен з фаху передбачає висвітлення знань з циклу фахових дисциплін, що дозволяє сформувати гуманітарний світогляд бакалавра, забезпечити такий базовий рівень інтелектуального потенціалу, який дає змогу його подальшого підвищення, як шляхом продовження навчання в магістратурі, так і шляхом самоосвіти. Організаційні форми підготовки екзамену з фаху бакалавра орієнтовані на збільшення обсягу самостійної роботи студента, формування практичного вміння використання теоретичних знань для вирішення практичних виробничих задач і опираються на аргументовану мотивацію суспільної потреби високого рівня знань, створення відповідних умов для продуктивної роботи.uk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 1. Зміст навчальних дисциплін, які внесені до програми екзамену з фахуuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 2. Питання для самопідготовки до складання екзамену з фахуuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 3. Конспект лекцій з професійно-орієнтованих дисциплін, що внесені до програми екзамену з фахуuk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Маркетинг промислового підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Маркетингова товарна політикаuk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Маркетингове ціноутворенняuk_UA
dc.description.tableofcontents3.4. Логістикаuk_UA
dc.description.tableofcontents3.5. Маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.description.tableofcontents3.6. Маркетингові дослідженняuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 4. Формування екзаменаційних комісійuk_UA
dc.description.tableofcontentsРозділ 5. Критерії оцінювання знань та умінь випускників екзаменаційною комісієюuk_UA
dc.description.tableofcontentsСписок рекомендованої літературиuk_UA
dc.description.tableofcontentsДодаткиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectлогістикаuk_UA
dc.subjectмаркетинг промислового підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингове ціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleНавчально - методичний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.typeHandbookuk_UA
dc.rights.holder©Колектив авторів © ТНТУ , 2019uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
посібник до самомідготовки до екзамену з фаху.pdf2,4 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора