Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28665
Назва: Навчально - методичний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Автори: Фалович, Володимир Андрійович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Семенюк, Світлана Богданівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Рожко, Наталія Ярославівна
Міщук, Оксана Іванівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Навчально - методичний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / В.А. Фалович , Л.Я. Якимишин , С.Б. Семенюк , О.П. Бурліцька та інш. - Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019 – 136 с.
Дата публікації: тра-2019
Дата внесення: 27-чер-2019
Видавництво: ТНТУ ім. І. Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Теми: логістика
маркетинг промислового підприємства
маркетингова товарна політика
маркетингове ціноутворення
маркетингові комунікації
маркетингові дослідження
Короткий огляд (реферат): Бакалавр з маркетингу – це фахівець, який повинен володіти методами комбінування фундаментальних та спеціальних знань, розуміти принципи дій ринкових механізмів, вміти організовувати діяльність виробничих структур, приймати рішення по спрямуванню людських та матеріальних ресурсів на досягнення кінцевої мети, вести пошук ринків і реалізовувати товари. Екзамен з фаху бакалаврів, який базується на застосуванні знань професійно-орієнтованих дисциплін, передбачає: - підготовку бакалаврів з маркетингу, які б відповідали сучасним вимогам управління та організації бізнесу на підприємствах всіх форм власності; - розробку оптимальної моделі підготовки бакалавра через зв’язки з виробництвом та вивчення потреб регіону у фахівцях вище зазначеного профілю; - впровадження у навчально - методичний процес сучасної обчислювальної техніки, комп’ютерних технологій та нових методів активного навчання (організація ділових ігор, моделювання виробничих ситуацій, проведення практичних занять на робочих місцях у виробничих структурах); Екзамен з фаху передбачає висвітлення знань з циклу фахових дисциплін, що дозволяє сформувати гуманітарний світогляд бакалавра, забезпечити такий базовий рівень інтелектуального потенціалу, який дає змогу його подальшого підвищення, як шляхом продовження навчання в магістратурі, так і шляхом самоосвіти. Організаційні форми підготовки екзамену з фаху бакалавра орієнтовані на збільшення обсягу самостійної роботи студента, формування практичного вміння використання теоретичних знань для вирішення практичних виробничих задач і опираються на аргументовану мотивацію суспільної потреби високого рівня знань, створення відповідних умов для продуктивної роботи.
Опис: Програма іспиту з фаху бакалавра складена на основі основних тем з наступних професійно – орієнтованих дисциплін: «Маркетинг промислового підприємства», «Маркетингова товарна політика», «Маркетингове ціноутворення», «Логістика», «Маркетингові комунікації», «Маркетингові дослідження». Перед складанням студентами екзамену з фаху викладачі кафедри проводять консультації по всіх винесених на екзамен дисциплінах. Білети екзамену з фаху друкуються на аркушах формату А 4, підписуються першим проректором та завідувачем кафедри. Екзамен з фаху відбувається у письмово-усній формі. Кожен екзаменаційний білет складається з чотирьох питань: трьох теоретичних та одного практичного (задача або ситуаційна вправа).
Зміст: Розділ 1. Зміст навчальних дисциплін, які внесені до програми екзамену з фаху
Розділ 2. Питання для самопідготовки до складання екзамену з фаху
Розділ 3. Конспект лекцій з професійно-орієнтованих дисциплін, що внесені до програми екзамену з фаху
3.1. Маркетинг промислового підприємства
3.2. Маркетингова товарна політика
3.3. Маркетингове ціноутворення
3.4. Логістика
3.5. Маркетингові комунікації
3.6. Маркетингові дослідження
Розділ 4. Формування екзаменаційних комісій
Розділ 5. Критерії оцінювання знань та умінь випускників екзаменаційною комісією
Список рекомендованої літератури
Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28665
Власник авторського права: ©Колектив авторів © ТНТУ , 2019
Тип вмісту: Handbook
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
посібник до самомідготовки до екзамену з фаху.pdf2,4 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора