Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27977

Title: Генезис розвитку теорії та методології соціальної відповідальності підприємства
Other Titles: Genesis of the development of theory and methodology of social responsibility of the enterprise
Authors: Білоус, Ольга
Павликівська, Ольга Іванівна
Bilous, Olga
Pavlykivska, Olha
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Білоус О. Генезис розвитку теорії та методології соціальної відповідальності підприємства / Ольга Білоус, Ольга Павликівська // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 57. — № 2. — С. 39–52. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description (International): Bilous O., Pavlykivska O. (2019) Henezys rozvytku teorii ta metodolohii sotsialnoi vidpovidalnosti pidpryiemstva [Genesis of the development of theory and methodology of social responsibility of the enterprise]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 57, no 2, pp. 39-52 [in Ukrainian].
Is part of: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (57), 2019
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 2 (57), 2019
Journal/Collection: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Issue: 2
Volume: 57
Issue Date: 16-Απρ-2019
Submitted date: 3-Μαρ-2019
Date of entry: 18-Μαΐ-2019
Publisher: ТНТУ
TNTU
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.02.039
UDC: 303.823.3
Keywords: соціальна відповідальність
взаємодія бізнесу і влади
фінансування суспільних потреб
соціальні інвестиції
механізми управління
social responsibility
interaction between business and government
financing of public needs
social investment
management mechanisms
Number of pages: 14
Page range: 39-52
Start page: 39
End page: 52
Abstract: Досліджено етимологію поняття «відповідальність» і його історичні аспекти розвитку. Визначено властиві особливості соціальної відповідальності в процесі суспільного розвитку. Охарактеризовано базові елементи соціальної відповідальності бізнесу в економіці.
It is explored etymology of the concept «responsibility» and its historical aspects of development. It is determined inherent features of social responsibility in the process of social development. Here is characterized the basic elements of a business social responsibility of in the economy
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27977
ISSN: 2409-8892
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
URL for reference material: http://forbes.net.ua/ua/opinions/1413277-pracyuvati-na-suspilstvoshcho-take-korporativna-socialna-vidpovidalnist-biznesu
http://www.dkrp.gov.ua/info/642
http://svb.ua/sites/default/files/Analitichniy_Material_do_
http://forbes.net.ua/ua/opinions/1413277-pracyuvati-na-suspilstvo-shcho-take-korporativna-socialnaidpovidalnist-biznesu
http://svb.ua/sites/default/files/Analitichniy_
References (Ukraine): 1. Keynes J. M. The End of Laissez-faire. (1926). Essays in Persuasion. London, 1931. P. 314–315.
2. Сковорода Г. С. Твори: У 2-х т. К.: Обереги, 1994.
3. Форд Г. Сегодня и завтра. М.: Время, 1927. 473 с.
4. Вебер М. Протестантская этика и дух капитализма. Ивано-Франковск: Ист-Вью, 2002. 352 с.
5. Зомбарт В. Идеалы социальной политики; пер. с нем. СПб., 1906.
6. Шумпетер Й. Теория экономического развития. Капитализм, социализм и демократия. М.: ЭКСМО, 2007. 864 с.
7. Маркс К. Капитал. Критика политической экономии. / предисл. Ф. Энгельса; пер. И. И. СкворцоваСтепанова. Т. I. М.: Политиздат, 1973. 907 с.
8. Bowen H. R. Social Responsibilities of the Businessman. N. Y.: Harper & Row, 1953.
9. Davis K. Can business afford to ignore corporate social responsibilities. California Management Review, 1960. Vol. 2. P. 70–76.
10. McGuire J. W. Business and Society. McGraw-Hill: N.Y., 1963. P. 140–142.
11. Sethi S. P. Dimensions of corporate social performance: An analytical framework. California Management Review. 1975. P. 168–195.
12.Carroll A. B. Corporate social responsibility: Evolution of definitional construct. Business and Society. № 38. 1999. P. 268–295.
13. Freeman R. E. The stakeholder approach revisited. Zeitschrift fur Wirtschafts und Unternehmensethik. 2004. Vol. 5. № 3. Р. 228–241.
14. Post J. E., Preston L. E., Sachs S. Redefining the Corporation: Stakeholder Management and Organizational Wealth. Stanford University Press: Stanford, 2002. Р. 321–341.
15. Maignan I., Ferrell O. Measuring corporate citizenship in two countries: the case of the United States and. Journal of Business Ethics. 2000. Vol. 23. № 3. P. 283–297.
16. Elkington J. Cannibals With Forks: The Triple. Bottom Line of 21-st Century Business. Capstone, Oxford. 1997. 402 p.
17.Крепак Д. Працювати на суспільство: що таке корпоративна соціальна відповідальність бізнесу. Forbes Україна. 23.03.2016 р. URL: http://forbes.net.ua/ua/opinions/1413277-pracyuvati-na-suspilstvoshcho-take-korporativna-socialna-vidpovidalnist-biznesu].
18.Колот А. М. та ін. Соціальна відповідальність: теорія і практика розвитку: монографія / за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. А. М. Колота. К.: КНЕУ, 2012. 501 с.
19. Грішнова О. А., Міщук Г. Ю., Олійник О. О. Соціальна відповідальність у трудових відносинах: монографія. Рівне: НУВГП, 2014. 216 с.
20. Поняття соціальної корпоративної відповідальності. Державна регуляторна служба України URL: http://www.dkrp.gov.ua/info/642.
21.Воробей В., Журовська І. Інформаційно-аналітичний матеріал слухань парламентського комітету з питань промислової і регуляторної політики та підприємництва на тему «Соціальна відповідальність бізнесу. Українські реалії та перспективи» URL: http://svb.ua/sites/default/files/Analitichniy_Material_do_ Sluhan_FINAL. pdf.
References (International): 1. Keynes J. M. The End of Laissez-faire. (1926). Essays in Persuasion / J.M. Keynes. - London, 1931. – p. 314–315.
2. Skovoroda H. S. (1994.) Tvory: U 2-kh t. [Works: In 2 t.], K.: Oberehy, (in Ukrainian).
3. Ford G. (1927) Segodnya i zavtra [Today and tomorrow], M.: Vremya, (in Ryssian).
4. Veber M. (2002) Protestantskaya etika i dukh kapitalizma [The protestant ethic and the spirit of capitalism], Ivano-Frankovsk: Ist-V'yu,(in Ukrainian).
5. Zombart V. (1906) Idealy sotsial'noy politiki [Ideals of social policy], SPb., (in Ryssian).
6. Shumpeter Y. (2007) Teoriya ekonomicheskogo razvitiya. Kapitalizm, sotsializm i demokratiya [Theory of economic development. Capitalism, socialism and democracy]M.: EKSMO, (in Ryssian).
7. Marks K. (1973) Kapital. Kritika politicheskoy ekonomii. [Capital. Criticism of political economy.], M.: Politizdat, (in Ryssian).
8. Bowen H. R. (1953) Social Responsibilities of the Businessman, N. Y.: Harper & Row, (in USA).
9. Davis K. (1960) Can business afford to ignore corporate social responsibilities? California Management Review,. - vol. 2. - pp. 70-76. https://doi.org/10.2307/41166246
10. McGuire J. W. (1963) Businessand Society, McGraw-Hill: N.Y., (in USA).
11. Sethi S. P. (1975) Dimension sof corporatesocial performance: Ananalyticalframework. California Management Review, pp. 168–195.
12. Carroll A. B. (1999) Corporate social responsibility: Evolution of definitional construct. Business and Society. no.38., pp. 268-295. https://doi.org/10.1177/000765039903800303
13. Freeman R. E. (2004) The stakeholder approach revisited. Zeitschrift fur Wirtschafts und Unternehmensethik. Vol. 5., no. 3., pp. 228-241. https://doi.org/10.5771/1439-880X-2004-3-228
14. Post J. E., PrestonL. E., Sachs S. (2002) Redefining the Corporation: Stakeholder Management and Organizational Wealth, Stanford University Press: Stanford,. pp. 321–341.
15. Maignan I., Ferrell O. (2000) Measuring corporate citizenship in two countries: the case of the United States and France. Journal of Business Ethics. Vol. 23., no. 3., pp. 283-297. https://doi.org/10.1023/A:1006262325211
16. Elkington J. (1997) Cannibals With Forks: The Triple. Bottom Line of 21st Century Business, Capstone, Oxford. https://doi.org/10.1002/tqem.3310080106
17. Krepak D. (2016) Pratsyuvaty na suspilstvo: shcho take korporatyvna sotsialna vidpovidalnist biznesu [Work for society: what is the corporate social responsibility of business] Forbes Ukrayina, Available at: http://forbes.net.ua/ua/opinions/1413277-pracyuvati-na-suspilstvo-shcho-take-korporativna-socialnaidpovidalnist-biznesu].
18. Kolot A. M. (2012) Sotsialna vidpovidalnist: teoriya i praktyka rozvytku : monohrafiya [Social responsibility: theory and practice of development] K. : KNEU, (in Ukrainian).
19. Hrishnova O. A., Mishchuk H. YU., Oliynyk O. O. (2014) Sotsialna vidpovidalnist u trudovykh vidnosynakh: monohrafiya. [Social responsibility in labor relations] Rivne: NUVHP,( in Ukrainian).
20. Ponyattya sotsialnoyi korporatyvnoyi vidpovidalnosti [Concept of social corporate responsibility] Derzhavna rehulyatorna sluzhba Ukrayiny, Available at: http://www.dkrp.gov.ua/info/642].
21. Vorobey V., Zhurovska I. Informatsiyno-analitychnyy material slukhan parlamentskoho komitetu z pytan promyslovoyi i rehulyatornoyi polityky ta pidpryyemnytstva na temu «Sotsialna vidpovidalnist biznesu. Ukrayinski realiyi ta perspektyvy», Available at: http://svb.ua/sites/default/files/Analitichniy_ Material_do_Sluhan_FINAL. pdf.
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Галицький економічний вісник, 2019, № 2 (57)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα