Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27921

Título: Унікальність брендів – запорука фінансового успіху компаній
Outros títulos: Unique brand – as a guaranty of finansiol company success
Authors: Химич, Ірина Григорівна
Балацко, Богдан Миколайович
Khymych, Iryna
Balatsko, Bohdan
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Химич І. Г. Унікальність брендів – запорука фінансового успіху компаній / Ірина Химич, Богдан Балацко // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2019. — Том 56. — № 1. — С. 92–105. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description (International): Khymych I., Balatsko B. (2019) Unikalnist brendiv – zaporuka finansovoho uspikhu kompanii [Unique brand – as a guaranty of finansiol company success]. Galician economic bulletin (T.), vol. 56, no 1, pp. 92-105 [in Ukrainian].
Is part of: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 1 (56), 2019
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 1 (56), 2019
Journal/Collection: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Issue: 1
Volume: 56
Data de edición: 19-Feb-2019
Submitted date: 14-Jan-2019
Date of entry: 19-Apr-2019
Editor: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2019.01.092
UDC: 336
Palabras chave: : бренд
національна вартість країни
якість продукції (послуги)
тренд
статус
фінансовий успіх
фінансова стабільність
brand
country equity
product (service) quality
trend
status
financial success
financial stability
Number of pages: 14
Page range: 92-105
Start page: 92
End page: 105
Resumo: Розглянуто особливості поняття «бренд» у сучасних умовах розвитку ринкових відносин. Описано про доцільність упровадження сучасної стратегії бренду для досягнення фінансового успіху діяльності компанії. Досліджено необхідність застосування бренду для забезпечення позитивного фінансового стану національних виробників. Визначено, на основі досліджених публікацій, що вартість брендової продукції (послуги) до 25 % більша за звичайну. Подано кількість виникнення національних брендів у розрізі областей України. Проаналізовано найдорожчі бренди в Україні протягом 2016 року. Представлено Україну з позицій її вартості як національного бренду. Проаналізовано динаміку позицій України як національного бренду протягом 2014 – 2016 років. Зазначено необхідність вдосконалення стратегії бренду для підтримки ефективності та забезпечення фінансової стабільності компанії.
The article describes about «brand» definition peculiarity in market relationships of development conditions at the modern and actual time. Brand based modern strategy expediency of implementation has been reviewed for financial success provision of company. Brand-based usage as part of support the positive profit and revenue values has been investigated for national producer. After investigation of publications the fact was defined: the cost of brand products (services) upper to 25 % higher than «no-name» product. The number of national brands were provided in the Ukraine regions distribution. The top expensive brands of 2016 were analyzed. Ukraine was representing as separate country equity based brand view in national brand. The dynamic rates of Ukraine as national brand have been researched during 2014-2016. Noticed that need to improve the brand-based strategy for the efficiency support and financial stability of company
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27921
ISSN: 2409-8892
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2019
URL for reference material: file:///C:/Users/l/Documents/Downloads/
https://magazine.nv.ua/ukr/journal/3304-journal-no-43/top-100-najdorozhchikh-brendivukrajini.html
https://magazine.nv.ua/ukr/journal/2811-journal-no-42/sto-dorogih-brendovkrainu.html
http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_2_22_31.pdf
file:///C:/Users/l/Documents/Downloads/5735-11514-1-SM%20(1).pdf
http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/2964/st_35_13.pdf?sequence=1
http://visnik.knteu.kiev.ua/files/2016/05/5.pdf
http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/16023/1/19-Lyulchak-127-136.pdf
http://77.121.11.9/bitstream/PoltNTU/2863/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%9C%D1%83%D0%BB%D0%BB%D0%B5%D1%80.pdf
https://ukr.segodnya.ua/lifestyle/fun/nashe-mesto-v-mirovyh-reytingah-infografika-684681.html
http://www.economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/97.pdf
http://ird.gov.ua/sep)/sep20154(11/sep20154(1144)_102_PyrchMI.pdf
http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/romanuk_s.a._studinska_g.y._strategic_approaches_to_the_formation_of_regional_brand.pdf
http://global-national.in.ua/archive/12-2016/32.pdf
https://24tv.ua/ssha_kitay_chi_ukrayina_nayprivablivishi_natsionalni_brendi_svitu_n793075
https://tsn.ua/groshi/ukrayina-suttyevo-narostila-sviypokaznik-u-reytingu-nacionalnih-brendiv-infografika-891475.html
http://brandfinance.com/
file:///C:/Users/l/Documents/Downloads/Vzuk_2014_36_27%20(1).pdf
https://magazine.nv.ua/ukr/journal/3304-journal-no-43/top-100-najdorozhchikh-brendiv-ukrajini.html
https://magazine.nv.ua/ukr/journal/2811-journal-no-42/sto-dorogih-brendovukrainu.html
file:///C:/Users/l/Documents/
https://ukr.segodnya.ua/lifestyle/fun/nashemesto-v-mirovyh-reytingah-infografika-684681.html
http://ird.gov.ua/sep/sep20154(114)/sep20154(114)_102_PyrchMI.pdf
https://tsn.ua/groshi/ukrayina-suttyevo-narostila-sviy-pokaznik-u-reytingu-nacionalnih-brendivinfografika-891475.html
References (Ukraine): 1. Алькема, В.Г. Брендингові стратегії в забезпеченні ефективності інноваційного підприємства / В.Г. Алькема, К.А. Коченко // Вчені записки університету «КРОК». – Вип. 36. – 2014. – С. 196 – 204.: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: file:///C:/Users/l/Documents/Downloads/ Vzuk_2014_36_27%20(1).pdf.
2. Бізнес. Рейтинг брендів // Журнал НВ, листопад, 2018: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://magazine.nv.ua/ukr/journal/3304-journal-no-43/top-100-najdorozhchikh-brendivukrajini.html.
3. Бізнес. 100 найдорожчих брендів України // Журнал НВ. – листопад, 2017. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://magazine.nv.ua/ukr/journal/2811-journal-no-42/sto-dorogih-brendovkrainu.html.
4. Біловодська, О.А. Стратегічний підхід до формування бренд міста (на прикладі м. Сум) / О.А. Біловодська, Н.В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. – № 2. – 2012. – С. 22 – 31. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_2_22_31.pdf.
5. Боєнко, О.Ю. Середовище формування бренда через призму економічних, правових та соціальнокультурних аспектів / О.Ю. Боєнко // Економіка і організація управління. – № 1 (29). – 2018. – С. 43 – 51 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: file:///C:/Users/l/Documents/Downloads/5735-11514-1-SM%20(1).pdf.
6. Димитрова, С.М. Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу / С.М. Димитрова. – 2006. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/2964/st_35_13.pdf?sequence=1.
7. Лабурцева, О. Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж / Олена Лабурцева // Вісник КНТЕУ. – № 5. – 2016. – С. 46 – 57 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://visnik.knteu.kiev.ua/files/2016/05/5.pdf.
8. Люльчак, З.С. Національний бренд та брендинг у контексті міжнародних подій / З.С. Люльчак, А.А. Ліпенцев, Ю.І. Галущак. – 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/16023/1/19-Lyulchak-127-136.pdf.
9. Муллер, М.В. Брендинг як інструмент стратегічного маркетингового управління: теорія та практика / М.В. Муллер, М.О. Муллер. – 2017. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://77.121.11.9/bitstream/PoltNTU/2863/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%9C%D1%83%D0%BB%D0%BB%D0%B5%D1%80.pdf.
10. Наше місце в світових рейтингах (інфографіка). [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://ukr.segodnya.ua/lifestyle/fun/nashe-mesto-v-mirovyh-reytingah-infografika-684681.html.
11. Пащенко, О.П. Брендинг туристичного підприємства: стратегічний аспект / О.П. Пащенко // Економіка і суспільство. – № 9. – 2017. – С. 566 – 573. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/97.pdf.
12. Пирч, М.І. Позиціонування як елемент стратегії бренду міста: досвід Польщі / М.І. Пирч //Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. – Вип. 4 (114). – 2015. – С. 102 – 106. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ird.gov.ua/sep)/sep20154(11/sep20154(1144)_102_PyrchMI.pdf.
13. Романюк, С.А. Стратегічні підходи до формування регіонального бренду / С.А. Романюк, Г.Я. Студінська. – 2014. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/romanuk_s.a._studinska_g.y._strategic_approaches_to_the_formation_of_regional_brand.pdf.
14. Стеблюк, Н.Ф. Стратегічні пріоритети формування бренд-орієнтованої системи управління / Н.Ф. Стеблюк // Глобальні та національні проблеми економіки. – Вип. 12. – 2016. – С. 146 – 148. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/12-2016/32.pdf.
15. США, Китай чи Україна: найпривабливіші національні бренди світу. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://24tv.ua/ssha_kitay_chi_ukrayina_nayprivablivishi_natsionalni_brendi_svitu_n793075.
16. Україна суттєво наростила свій показник у рейтингу національних брендів. Інфоргафіка. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://tsn.ua/groshi/ukrayina-suttyevo-narostila-sviypokaznik-u-reytingu-nacionalnih-brendiv-infografika-891475.html.
17. BrandFinance. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://brandfinance.com/.
References (International): 1. Alkema V.H., Kochenko K.A. (2014) Brendynhovi stratehiyi v zabezpechenni efektyvnosti innovatsiynoho pidpryyemstva [Branding strategies in ensuring the efficiency of an innovative enterprise] Vcheni zapysky universytetu «KROK». Vol. 36., pp. 196 – 204 Available at : file:///C:/Users/l/Documents/Downloads/Vzuk_2014_36_27%20(1).pdf.
2. Biznes. Reytynh brendiv (2018) [Business. Rating of brands] Zhurnal NV. Available at: https://magazine.nv.ua/ukr/journal/3304-journal-no-43/top-100-najdorozhchikh-brendiv-ukrajini.html.
3. Biznes. 100 naydorozhchykh brendiv Ukrayiny (2017) [Business. 100 most expensive brands of Ukraine] Zhurnal NV. Available at : https://magazine.nv.ua/ukr/journal/2811-journal-no-42/sto-dorogih-brendovukrainu.html.
4. Bilovodska O.A., Haydabrus N.V. (2012) Stratehichnyy pidkhid do formuvannya brend mista (na prykladi m. Sum) [Strategic Approach to the Formation of the City Brand (for example, Sumy)] Marketynh i menedzhment innovatsiy. No. 2., pp. 22 – 31 Available at : http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2012_2_22_31.pdf.
5. Boyenko O.YU. (2018) Seredovyshche formuvannya brenda cherez pryzmu ekonomichnykh, pravovykh ta sotsialno-kulturnykh aspektiv [The medium of brand formation through the prism of economic, legal and socio-cultural aspects] Ekonomika i orhanizatsiya upravlinnya. Vol. 29., no. 1., pp. 43 – 51 Available at : file:///C:/Users/l/Documents/ Downloads/5735-11514-1-SM%20(1).pdf.
6. Dymytrova S.M. (2006) Vyznachennya ta analiz faktoriv, shcho vplyvayut na efektyvnist marketynhovoyi stratehiyi u brendynhu [Definition and analysis of factors influencing the effectiveness of marketing strategy in branding] Available at : http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/2964/st_35_13.pdf?sequence=1.
7. Laburtseva O. (2016) Identychnist korporatyvnoho brendu torhovelnykh merezh [Identity of corporate brand of trade networks] Visnyk KNTEU. No. 5., pp. 46 – 57 Available at : http://visnik.knteu.kiev.ua/files/2016/05/5.pdf.
8. Lyulchak Z.S. Lipentsev A.A., Halushchak YU.I. (2012) Natsionalnyy brend ta brendynh u konteksti mizhnarodnykh podiy [National brand and branding in the context of international events] Available at: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/16023/1/19-Lyulchak-127-136.pdf.
9. Muller M.V. Muller M.O. (2017) Brendynh yak instrument stratehichnoho marketynhovoho upravlinnya: teoriya ta praktyka [Branding as a tool for strategic marketing management: theory and practice] Available at: http://77.121.11.9/bitstream/PoltNTU/2863/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%9C%D1%83%D0%BB%D0%BB%D0%B5%D1%80.pdf.
10. Nashe mistse v svitovyy reytynhakh (infohrafika) Available at: https://ukr.segodnya.ua/lifestyle/fun/nashemesto-v-mirovyh-reytingah-infografika-684681.html.
11. Pashchenko O.P. (2017) Brendynh turystychnoho pidpryyemstva: stratehichnyy aspekt [Branding tourism enterprise: strategic aspect] Ekonomika i suspilstvo. No. 9., pp. 566 – 573 Available at: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/97.pdf.
12. Pyrch M.I. (2015) Pozytsionuvannya yak element stratehiyi brendu mista: dosvid Polshchi [Positioning as an element of the city's brand strategy: the experience of Poland] Sotsialno-ekonomichni problemy suchasnoho periodu Ukrayiny. Vol. 114, no. 4, pp. 102 - 106 Available at http://ird.gov.ua/sep/sep20154(114)/sep20154(114)_102_PyrchMI.pdf. https://doi.org/10.1016/j.oceaneng.2015.06.053
13. Romanyuk S.A., Studinska H.YA. (2014) Stratehichni pidkhody do formuvannya rehionalnoho brendu [Strategic Approaches to the Formation of a Regional Brand] Available at http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/romanuk_s.a._studinska_g.y._strategic_approaches_to_the_formation_of_regional_brand.pdf.
14. Steblyuk N.F. (2016) Stratehichni priorytety formuvannya brend-oriyentovanoyi systemy upravlinnya [Strategic priorities for the formation of a brand-oriented management system] Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. vol. 12., pp. 146 – 148 Available at : http://global-national.in.ua/archive/12-2016/32.pdf.
15. SSHA, Kytay chy Ukrayina: naypryvablyvishi natsionalni brendy svitu [USA, China or Ukraine: the most attractive national brands of the world] Available at : https://24tv.ua/ssha_kitay_chi_ukrayina_nayprivablivishi_natsionalni_brendi_svitu_n793075.
16. Ukrayina suttyevo narostyla sviy pokaznyk u reytynhu natsionalnykh brendiv. Infohrafika [Ukraine substantially increased its index in the rating of national brands. Infographics] Available at : https://tsn.ua/groshi/ukrayina-suttyevo-narostila-sviy-pokaznik-u-reytingu-nacionalnih-brendivinfografika-891475.html.
17. Brand Finance Available at: http://brandfinance.com/.
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsГалицький економічний вісник, 2019, № 1 (56)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados