Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27885

Назва: Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу
Інші назви: Facebook as an effective marketing tool of business development
Автори: Шпилик, Світлана Василівна
Вовчук, Оксана
Shpylyk, Svitlana
Vovchuk, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Шпилик С. В. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу / Світлана Шпилик, Оксана Вовчук // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 55. — № 2. — С. 106–113. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description: Shpylyk S., Vovchuk O. (2018) Facebook yak efektyvnyi marketynhovyi instrument rozvytku biznesu [Facebook as an effective marketing tool of business development]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 55, no 2, pp. 106-113 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (55), 2018
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 2 (55), 2018
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 2
Том: 55
Дата публікації: 22-січ-2019
Дата подання: 3-жов-2018
Дата внесення: 19-бер-2019
Видавництво: ТНТУ
TNTU
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2018.02.106
УДК: 339.138
659.1
004.77
Теми: Інтернет-маркетинг
інтерактивний маркетинг
електронний маркетинг
маркетинг-мікс
фейсбук-маркетинг
корпоративний сайт
internet marketing
online marketing
e-marketing
marketing mix
facebook marketing corporate website
Кількість сторінок: 8
Діапазон сторінок: 106-113
Початкова сторінка: 106
Кінцева сторінка: 113
Короткий огляд (реферат): . Зважаючи на те, наскільки високі темпи розвитку засобів комунікації та комп'ютерної техніки, автоматизованих систем управління, електронного обміну інформацією, у тому числі міжнародної глобальної інформації в Інтернеті, з’являються принципово нові методи та способи представлення й поширення інформації. Онлайн маркетингові комунікації розширюють горизонти рекламування, доступ до каналів поширення інформації, позитивної чи негативної про організацію чи індивіда, отримує кожен. З точки зору маркетингу ми знаходимося на етапі стрімкого зростання в розумінні того, як це робити. Ця стаття передбачає аналіз даних про канали онлайн комунікації і їх використання для просування товару, послуги чи бренду. Науковці-дослідники здивовані тим, як легко та позитивно люди приймають нові методи просування, зокрема у соцмережах, вагоме місце серед яких займає Facebook завдяки тому факту, що серед усіх найбільших соціальних платформ світу Facebook пропонує найбільш широкі рекламні можливості. Таким чином, аналіз методів дослідження ринку та інструментів просування у Facebook є актуальним та потребує уваги науковців.
In modern conditions when there is a rapid increase in the rate of development of not only the media and communications, but also computer technology, automatic control systems, electronic information exchange, including international global information on the Internet there are fundamentally new methods and ways to present the information. Online marketing communications are developing towards cooperation between individual recipients and consumers, and not directed by the marketing organization for the mass consumers. It is possible for a man as effectively distribute both positive and negative information about the organization, and for a large corporation to promote themselves. Social networks allow to disseminate information fast and easily as well as misinformation about product changes in the online channels, but social networks are only partially included in these channels. From the standpoint of marketing, we are at the implementation stage in understanding how to do it. The article contains material which may be useful in the study of how online communication channels appear and how they might evolve in the future. Scientific and applied researches are needed because of marketing experts’ concerns as for how consumers will accept new types of physical products (which cannot always be understood), how people will accept new methods of promotion in Social networks a significant place among which is Facebook due to the fact that Facebook offers the most extensive advertising opportunities among all the largest social platforms in the world. Thus, the methods and tools of electronic marketing in Facebook require their studying.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27885
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/reklama-v-facebook-yak-instrument-prosuvannyabiznesu/
https://ain.ua/2010/03/11/yakstvoriti-storinku-kompaniï-na-facebook
http://lib100.com/book/market/internet_marketing/internet_marketing.pdf
http://www.aup.ru/books/m80/
http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/13097/2/GEB_2015v49n2_Shpylyk_SInternet_as_an_effective_212-223.pdf
https://biznesua.com.ua/facebook-dlya-biznesu-6-korisnih-porad/
https://geniusmarketing.me/lab/kak-ispolzovat-facebook-dlya-prodvizheniya-vashego-biznesa-napolnuyu-moshhnost-gid-dlya-nachinayushhix/
https://webexpert.com.ua/ua/reklama-biznesu-vfacebook
http://crespo.com.ua/shho-krashhe-i-shho-pravilno-storinka-chi-grupa/
Перелік літератури: 1. Федоричак, Володимир. Реклама в Facebook як інструмент просування бізнесу http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/reklama-v-facebook-yak-instrument-prosuvannyabiznesu/
2. Оруджалиев, Артур. Як створити сторінку компаніі? на Facebook https://ain.ua/2010/03/11/yakstvoriti-storinku-kompaniï-na-facebook
3. Котлер, Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок [Текст] / Ф. Котлер. – М.: ООО «Издательство АСТ», 2000. – 272 с.
4. Холмогоров, В. Интернет-маркетинг. Краткий курс [Електронний ресурс] / В. Холмогоров. – 2-е издание. – СПб.: Питер, 2002. – 272 с. – Режим доступу: http://lib100.com/book/market/internet_marketing/internet_marketing.pdf
5. Успенский, И.В. Интернет-маркетинг: учебник. [Електронний ресурс] / И.В. Успенский. – СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003. – Режим доступа: http://www.aup.ru/books/m80/
6. Литовченко, І.Л. Дослідження Інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств [Текст] / І.Л. Литовченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 2. – С. 88 – 94.
7. Бойчук, І.В. Інтернет в маркетингу [Текст] / І.В. Бойчук, О.М. Музика. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 512 с.
8. Вирин, Ф.Ю. Интернет-маркетинг: полный сборник практических инструментов [Текст] / Ф.Ю.Вирин. – М.: Эксмо, 2010. – 160 с.
9. Хартман, А. Стратегии успеха в Интернет-экономике [Текст] / А. Хартман, Д. Сифонис. – М.: ЛОРИ, 2001. – 274 с.
10. Хартман, А. Стратегії успіху в Інтернет-економіці [Текст] / А. Хартман. – К.: Лорі, 2001. – 265 с.
11. Хэнсон, У. Интернет-маркетинг [Текст] / У. Хэнсон. – М.: ЮНИТИ, 2002. – 530 с.
12.Шпилик, С.В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. [Електронний ресурс] // Галицький економічний вісник. – 2015. – № 2 (49). – С. 212. – Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/13097/2/GEB_2015v49n2_Shpylyk_SInternet_as_an_effective_212-223.pdf
13. Facebook для бізнесу: 6 корисних порад! [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://biznesua.com.ua/facebook-dlya-biznesu-6-korisnih-porad/
14. Тимофеев, О. Как Использовать Facebook для Продвижения Вашего Бизнеса на Полную Мощность [Гид для Начинающих] [Електронний ресурс] / Олесь Тимофеев. – Режим доступу: https://geniusmarketing.me/lab/kak-ispolzovat-facebook-dlya-prodvizheniya-vashego-biznesa-napolnuyu-moshhnost-gid-dlya-nachinayushhix/
15. Федоричак, В. Реклама і просування бізнесу в Facebook: поради, які вам згодяться [Електронний ресурс] / Володимир Федоричак. – Режим доступа: https://webexpert.com.ua/ua/reklama-biznesu-vfacebook
16. Дуб, О. Що вибрати: сторінку чи групу на Facebook [Електронний ресурс] / Олександр Дуб. – Режим доступу: http://crespo.com.ua/shho-krashhe-i-shho-pravilno-storinka-chi-grupa/
References: 1. Fedorychak, Volodymyr. Reklama v Facebook yak instrument prosuvannia biznesu http://lemarbet.com/ua/razvitie-internet-magazina/reklama-v-facebook-yak-instrument-prosuvannyabiznesu/
2. Orudzhalyev, Artur. Yak stvoryty storinku kompanii? na Facebook https://ain.ua/2010/03/11/yakstvoriti-storinku-kompaniï-na-facebook
3. Kotler, F. Marketinh v tretem tysiacheletii: Kak sozdat, zavoevat i uderzhat rynok [Text], F. Kotler, M., OOO "Izdatelstvo AST", 2000, 272 p.
4. Kholmohorov, V. Internet-marketinh. Kratkii kurs [Electronic resource], V. Kholmohorov, 2-e izdanie, SPb., Piter, 2002, 272 p, Access mode: http://lib100.com/book/market/internet_marketing/internet_marketing.pdf
5. Uspenskii, I.V. Internet-marketinh: uchebnik. [Electronic resource], I.V. Uspenskii, SPb., Izd-vo SPHUEiF, 2003, Access mode: http://www.aup.ru/books/m80/
6. Lytovchenko, I.L. Doslidzhennia Internet-seredovyshcha Ukrainy dlia marketynhovoi diialnosti promyslovykh pidpryiemstv [Text], I.L. Lytovchenko, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 2, P. 88 – 94.
7. Boichuk, I.V. Internet v marketynhu [Text], I.V. Boichuk, O.M. Muzyka, K., Centre of Educational Literature, 2010, 512 p.
8. Virin, F.Iu. Internet-marketinh: polnyi sbornik prakticheskikh instrumentov [Text], F.Iu.Virin, M., Eksmo, 2010, 160 p.
9. Khartman, A. Stratehii uspekha v Internet-ekonomike [Text], A. Khartman, D. Sifonis, M., LORI, 2001, 274 p.
10. Khartman, A. Stratehii uspikhu v Internet-ekonomitsi [Text], A. Khartman, K., Lori, 2001, 265 p.
11. Khenson, U. Internet-marketinh [Text], U. Khenson, M., IuNITI, 2002, 530 p.
12.Shpylyk, S.V. Internet yak efektyvnyi marketynhovyi instrument suchasnoho pidpryiemstva. [Electronic resource], Galician economic bulletin, 2015, No 2 (49), P. 212, Access mode: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/13097/2/GEB_2015v49n2_Shpylyk_SInternet_as_an_effective_212-223.pdf
13. Facebook dlia biznesu: 6 korysnykh porad! [Electronic resource], Access mode: https://biznesua.com.ua/facebook-dlya-biznesu-6-korisnih-porad/
14. Timofeev, O. Kak Ispolzovat Facebook dlia Prodvizheniia Vasheho Biznesa na Polnuiu Moshchnost [Hid dlia Nachinaiushchikh] [Electronic resource], Oles Timofeev, Access mode: https://geniusmarketing.me/lab/kak-ispolzovat-facebook-dlya-prodvizheniya-vashego-biznesa-napolnuyu-moshhnost-gid-dlya-nachinayushhix/
15. Fedorychak, V. Reklama i prosuvannia biznesu v Facebook: porady, yaki vam zghodiatsia [Electronic resource], Volodymyr Fedorychak, Access mode: https://webexpert.com.ua/ua/reklama-biznesu-vfacebook
16. Dub, O. Shcho vybraty: storinku chy hrupu na Facebook [Electronic resource], Oleksandr Dub, Access mode: http://crespo.com.ua/shho-krashhe-i-shho-pravilno-storinka-chi-grupa/
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2018, № 2 (55)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.