Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27884

Title: Ефективний пошук покупців – основа бізнесу
Other Titles: The effective buyers’ search as a basis for business
Authors: Семенюк, Світлана Богданівна
Semeniuk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Семенюк С. Б. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу / Світлана Семенюк // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 55. — № 2. — С. 98–105. — (Економіка та управління підприємствами).
Bibliographic description (International): Semeniuk S. (2018) Efektyvnyi poshuk pokuptsiv – osnova biznesu [The effective buyers’ search as a basis for business]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 55, no 2, pp. 98-105 [in Ukrainian].
Is part of: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 2 (55), 2018
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 2 (55), 2018
Journal/Collection: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Issue: 2
Volume: 55
Issue Date: 22-Jan-2019
Submitted date: 12-Nov-2018
Date of entry: 19-Mar-2019
Publisher: ТНТУ
TNTU
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2018.02.098
UDC: 339.138
Keywords: покупець
клієнт
продажі
цільові клієнти
перспективні покупці
пошук клієнтів
скарги клієнтів
сервісні послуги
buyer
customer
sales
target customers
prospective buyers
customer search
customer complaints
service
Number of pages: 8
Page range: 98-105
Start page: 98
End page: 105
Abstract: Викладено основні правила ефективного пошуку покупців, зокрема, проаналізовано підходи до формування основних груп покупців (клієнтів). Визначено джерела пошуку клієнтів, серед яких основним є реклама, тому доведена необхідність використання широкого кола рекламних інструментів. Розглянуто інші способи пошуку клієнтів, а саме, активніше використання нинішніх і колишніх клієнтів, участь у різноманітних виставках, семінарах, форумах, використання прийомів «свій серед чужих», «в потрібному місці», «в потрібний час», періоду вимушеного очікування, телефонний маркетинг, «сарафанне радіо», пропонування послуг прямо на вулиці в місцях з високою прохідністю людей. Викладено практичні рекомендації до формування алгоритму роботи зі скаргами клієнтів та поради як працювати з незадоволеними клієнтами. Розглянуто види додаткових сервісних послуг, які надаються покупцям (клієнтам), а також форми організації післяпродажного обслуговування
The article outlines the basic rules for effective search of buyers, in particular, the approaches to forming the main groups of buyers (clients) are analyzed. The sources of search for clients, among which advertising is the main one, is determined, therefore the necessity of using a wide range of advertising tools is proved. Other ways of searching for clients are considered, namely, more active use of current and former clients, participation in various exhibitions, seminars, forums, use of techniques "among others", "in the right place", "at the right time", the period of forced waiting, telephone marketing , "Sundress radio", offering services directly on the street in places with high passableness of people. The practical recommendations for forming an algorithm for dealing with complaints of clients and advice how to work with dissatisfied clients are outlined. The article also examines the types of additional services provided to customers (customers), as well as forms of organization of after-sales service
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27884
ISSN: 2409-8892
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL for reference material: http://asu21.ru/clientbaseopt.htm
References (Ukraine): 1. Волгін, В.В. Автосервіс і права споживачів [Текст] / В.В. Волгін. – 2-е вид. – М.: Видавничо-торгова корпорація «Дашков і К°», 2006. – 160 с.
2. Джоббер, Д., Продажи и управление продажами: учеб. пособие для вузов [Текст] / Д. Джоббер, Дж. Ланкастер. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 622 с.
3. Зельцерман, К.Б. Оптимизация клиентской базы [Текст] / К.Б. Зельцерман // Управление сбытом. – № 10. – 2005. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://asu21.ru/clientbaseopt.htm
4. Зозулев, А.В. Маркетинг: учеб. пособ. [Текст] / А.В. Зозулев, Н.С. Кубышина. – К.М.: «Знання», «Рыбари», 2011. – 421 с.
5. Кислюк, К.В. Спеціальне документознавство: модульний курс : навч. посібник [Текст] / К.В. Кислюк. – Київ : Кондор, 2011. – 192 с.
6. Організація торгівлі: підручник [Текст] / В.В. Апопій, І.П. Міщук, В.М. Ребицький, С.І. Рудницький, Ю.М. Хом’як; за редакцією В.В. Апопія. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 632 с.
7. Пашкина, Т.И. Основы менеджмента: практикум [Текст] / Т.И. Пашкина. – Уфа: ООО «ДизайнПолиграфСервис», 2006. – 90 с.
8. Тургунов, М. Партизанские продажи. Как увести клиента у конкурентов [Текст] / Мурат Тургунов. – М.: Изд-во «Альпина Паблишер», 2013. – 191 с.
9. Шейнов В.П. Искусство торговли. Эффективная продажа товаров и услуг [Текст] / В.П. Шейнов. – М.: ACT, Минск.: Харвест, 2007. – 177 с.
10.Шпитонков С.В. Эффективное управление продажами FMCG. Проверено опытом [Текст] / С.В. Шпитонков. – СПб.: Питер, 2006. – 224 с.
References (International): 1. Volhin, V.V. Avtoservis i prava spozhyvachiv [Text], V.V. Volhin, 2-e vyd, M., Vydavnycho-torhova korporatsiia "Dashkov i K°", 2006, 160 p.
2. Dzhobber, D., Prodazhi i upravlenie prodazhami: ucheb. posobie dlia vuzov [Text], D. Dzhobber, Dzh. Lankaster, M. : IuNITI-DANA, 2002, 622 p.
3. Zeltserman, K.B. Optimizatsiia klientskoi bazy [Text], K.B. Zeltserman, Upravlenie sbytom, No 10, 2005. [Electronic resource], Access mode: http://asu21.ru/clientbaseopt.htm
4. Zozulev, A.V. Marketinh: tutorial [Text], A.V. Zozulev, N.S. Kubyshina, K.M., "Znannia", "Rybari", 2011, 421 p.
5. Kysliuk, K.V. Spetsialne dokumentoznavstvo: modulnyi kurs : navch. posibnyk [Text], K.V. Kysliuk, Kyiv : Kondor, 2011, 192 p.
6. Orhanizatsiia torhivli: pidruchnyk [Text], V.V. Apopii, I.P. Mishchuk, V.M. Rebytskyi, S.I. Rudnytskyi, Yu.M. Khomiak; za redaktsiieiu V.V. Apopiia, K. : Centre of Educational Literature, 2009, 632 p.
7. Pashkina, T.I. Osnovy menedzhmenta: praktikum [Text], T.I. Pashkina, Ufa: OOO "DizainPolihrafServis", 2006, 90 p.
8. Turhunov, M. Partizanskie prodazhi. Kak uvesti klienta u konkurentov [Text], Murat Turhunov, M., Izd-vo "Alpina Pablisher", 2013, 191 p.
9. Sheinov V.P. Iskusstvo torhovli. Effektivnaia prodazha tovarov i usluh [Text], V.P. Sheinov, M., ACT, Minsk., Kharvest, 2007, 177 p.
10.Shpitonkov S.V. Effektivnoe upravlenie prodazhami FMCG. Provereno opytom [Text], S.V. Shpitonkov, SPb., Piter, 2006, 224 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2018, № 2 (55)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.