Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГощинський, Андрій Володимирович-
dc.contributor.authorБерекета, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-01-10T13:28:33Z-
dc.date.available2019-01-10T13:28:33Z-
dc.date.issued2018-12-26-
dc.identifier.citationБерекета І.О. «Розробка та економічне обґрунтування стратегії управління рекламною діяльністю торгового підприємства в мережі Інтернет (на прикладі «ТОР Захід»)» // Автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „051 — економіка“/ І. О. Берекета — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 5 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27329-
dc.description.abstractБерекета І.О. «Розробка та економічне обґрунтування стратегії управління рекламною діяльністю торгового підприємства в мережі Інтернет (на прикладі «ТОР Захід»)» . – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за напрямом підготовки 051 «Економіка» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2018. В першому розділі розкрито зміст та етапи розробки рекламної стратегії В другому розділі проведено аналіз економічних показників діяльності підприємства «ТОР Захід». В третьому розділі роботи представлено програму та експериментальне дослідження моделі рекламної діяльності «ТОР Захід» В спеціальній частині представлено модель оцінки ресурсів підприємства. В п’ятому розділі обгрунтовано доцільність впровадження рекламної діяльності в мережі інтернет. В шостому розділі розглянуті питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject051uk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectстратегія, реклама, моделювання, обгрунтуванняuk_UA
dc.titleРозробка та економічне обґрунтування стратегії управління рекламною діяльністю торгового підприємства в мережі Інтернет (на прикладі «ТОР Захід»)uk_UA
dc.title.alternativeАвторефератuk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udcУДК 338.1uk_UA
dc.relation.referencesБерекета (Попова) І. Розробка організацією стратегії проведення рекламної діяльності в мережі інтернет // Матеріали доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі» – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – с. 310-312uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:051 — економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aберекета -2018-I.pdf175,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора