Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРатинський, Вадим-
dc.contributor.authorРатынский, Вадим-
dc.contributor.authorRatynskyj, Vadym-
dc.date.accessioned2019-01-10T12:02:39Z-
dc.date.available2019-01-10T12:02:39Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.date.submitted2018-10-
dc.identifier.citationРатинський В. Аутсорсинг як елемент інноваційної стратегії управління діяльністю сервісних підприємств [Електронний ресурс] / Вадим Ратинський // Соціально- економічні проблеми і держава. — 2018. — Вип. 2 (19). — С. 114-122. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18rvvdsp.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27324-
dc.description.abstractАутсорсинг, або менш відома його назва, як off shoring - це хороша система для багатьох вітчизняних виробництв. Проте, аутсорсинг має як переваги, так і недоліки. Це дослідження було спрямоване на аналіз основних переваг та недоліків сприяння аутсорсингу в потоці бізнесу та економіки України в сфері управління діяльністю сервісних підприємств. Використовуючи випадкову методику вибірки, учасниками цього дослідження стали 20 керівників та директорів у вибраних 20 середніх підприємствах різних галузей промисловості України, які були відібрані за допомогою системи випадкового вибору random, серед підприємств, які використовують в своїй діяльності елементи аутсорсингу. Більшість відібраних компаній розташовані в Києві та Львові. Якісна методика поглибленого інтерв'ю та обговорення в малих групах використовувалась одночасно з обраними групами респондентів. Результати виявили, що більшість респондентів погодилися з тим, що перевагами використання аутсорсингу є здатність концентруватися на основному бізнес-процесі, розподіл ризику та зниження витрат, таких як витрати на підбір персоналу та експлуатаційні витрати. Недоліки використання аутсорсингу включали ризик викриття конфіденційних даних і технологій, неправильних партнерів, відсутність уваги клієнтів та безліч прихованих витрат.uk_UA
dc.description.abstractАутсорсинг, или менее известна его название, как off shoring - это хорошая система для многих отечественных производств. Однако, аутсорсинг имеет как преимущества, так и недостатки. Это исследование было направлено на анализ основных преимуществ и недостатков содействие аутсорсинга в потоке бизнеса и экономики Украины в сфере управления деятельностью сервисных предприятий. Используя случайную методику выборки, участниками этого исследования стали 20 руководителей и директоров в выбранных 20 средних предприятиях различных отраслей промышленности Украины, которые были отобраны с помощью системы случайного выбора «random», среди предприятий, использующих в своей деятельности элементы аутсорсинга. Большинство отобранных компаний расположены в Киеве и Львове. Качественная методика углубленного интервью и обсуждения в малых группах использовалась одновременно с выбранными группами респондентов. Результаты выявили, что большинство респондентов согласились с тем, что преимуществами использования аутсорсинга является способность концентрироваться на основном бизнес-процессе, распределение риска и снижения расходов, таких как расходы на подбор персонала и затраты. Недостатки использования аутсорсинга включали риск разоблачения конфиденциальных данных и технологий, неправильных партнеров, отсутствие внимания клиентов и множество скрытых расходов.uk_UA
dc.description.abstractOutsourcing, or less known its name, as offshoring, is a good system for many domestic industries. However, outsourcing has both advantages and disadvantages. This research was aimed at analyzing the main advantages and disadvantages of promoting outsourcing in the flow of business and economy of Ukraine in the field of managing the activities of service enterprises. Using the random sampling technique, 20 executives and directors from selected 20 medium-sized enterprises of various industries in Ukraine, selected through random sampling, among the enterprises that use outsourcing elements in their activities, became participants of this study. Most of the selected companies are located in Kyiv and Lviv. Qualitative methods of in-depth interviews and discussion in small groups were used simultaneously with the selected groups of respondents. The results revealed that most respondents agreed that the benefits of using outsourcing were the ability to focus on the core business process, risk sharing and cost reduction, such as staff recruitment costs and operating costs. The disadvantages of using outsourcing include the risk of disclosure of confidential data and technologies, wrong partners, lack of customer attention and a host of hidden costs.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent114-122-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18rvvdsp.pdfuk_UA
dc.subjectаутсорсингuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.subjectпредприятиеuk_UA
dc.subjectрасходыuk_UA
dc.subjectприбыльuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectoutsourcinguk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectexpensesuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjectаутсорсингuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.titleАУТСОРСИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ СЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.title.alternativeAutsorsynh yak element innovatsiinoi stratehii upravlinnia diialnistiu servisnykh pidpryiemstvuk_UA
dc.title.alternativeАУТСОРСИНГ КАК ЭЛЕМЕНТ ИННОВАЦИОННОЙ СТРАТЕГИИ УПРАВЛЕНИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ СЕРВИСНЫХ ПРЕДПРИЯТИЙuk_UA
dc.title.alternativeOUTSOURCING AS AN ELEMENT OF INNOVATION STRATEGY OF THE BUSINESS MANAGEMENT OF SERVICE ENTERPRISESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages9-
dc.subject.udc338.45:621uk_UA
dc.relation.references1. Аникин Б. А. Аутсорсинг и аутстаффинг: высокие технологии менеджмента : уч. пособ. / Б. А. Аникин, И. Л. Рудая. – М. : ИНФРА-М, 2009. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references2. Григорак М. Ю. Principles of outsourcing influence estimation on efficiency of industrial enterprises activity [Електронний ресурс] / М. Ю. Григорак // Економіка: реалії часу. Науковий журнал. – 2012. – № 3-4 (4-5). – С. 28-32.uk_UA
dc.relation.references3. Загородній А. Г. Аутсорсинг та його вплив на витрати підприємства / А. Г. Загородній, Г. О. Партин // Фінанси України. – 2009. – №9. – С. 87-97.uk_UA
dc.relation.references4. Зорій О. М. Особливості застосування аутсорсингу [Текст] / Оксана Миколаївна Зорій, Тетяна Вікторівна Коваленко // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол.: С. І. Шкарабан (голов. ред.) та ін. – Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”, 2013. – Том 14. – № 3. – С. 18-28.uk_UA
dc.relation.references5. Зозульок О. Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації / О. Зозульок, О. Микало // Економіка України. – 2009. – №8. – С. 16-24.uk_UA
dc.relation.references6. Календжян С. О. Об эффективности аутсорсинга / С. О. Календжян. Российское предпринимательство. № 8 (44). 2003. – С. 74-77.uk_UA
dc.relation.references7. Крупа О. В. Обґрунтування механізму організації аутсорсингу допоміжних бізнес-процесів підприємств машинобудування / О. В. Крупа // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Економічні науки. - 2013. - № 3. - С. 30-37.uk_UA
dc.relation.references8. Лисюк Т. В. Аутсорсинг як чинник підвищення інноваційної діяльності у сфері туризму та готельно-ресторанного господарства / Т. В. Лисюк, О. С. Терещук // Науковий журнал «Науковий огляд». – 2016. – № 6 (27). – С. 10–20.uk_UA
dc.relation.references9. Логвінова О. П. Критерії обґрунтування проектів переходу підприємства на аутсорсинг / О. П. Логвінова // Інноваційна економіка. — 2013. —№ 7. — С. 64–67.uk_UA
dc.relation.references10. Хейвуд Дж. Б. Аутсорсинг: в поисках конкурентных преимуществ / Дж. Б. Хейвуд; пер. с англ. — М.: Изд. дом «Вильяме», 2004. - 176 с.uk_UA
dc.relation.references11. Koszewska, M., 2004. Outsourcing as a modern management strategy, prospects for its development in the protective closing market. Technical University of Lodz, Institute of World Economy and Textile Marketing.uk_UA
dc.relation.references12. Somjai, S. “Advantages and Disadvantages of Outsourcing”. Graduate School, Suan Sunandha Rajabhat University. Bangkok, Thailand. Business and Management Review, Volume 9 Number 1. July 2017.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Anikin, B. A. & Rudaya, I. L. (2009) Autsorsinh y autstaffinh: vysokye tekhnolohii menedzhmenta [Outsourcing and outstaffing: high technology management: student. Way]. INFRA-M.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Grigorak, M. Yu. (2012) Principles of outsourcing influence estimation on efficiency of industrial enterprises activity. [Electronic resource] Economy: Realities of Time. Scientific Journal. No. 3-4 (4-5), pp. 28-32.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Zagorodniy, A. G. & Party, G. O. (2009) Autsorsynh ta yoho vplyv na vytraty pidpryiemstva [Outsourcing and its impact on enterprise expenses]. Finance of Ukraine. No. 9, pp. 87-97.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Zorij, O. M., & Kovalenko, T. V. (2013) Osoblyvosti zastosuvannia autsorsynhu [Peculiarities of the application of outsourcing]. Economic Analysis: Sb. sciences works, Ternopil National Economic University. Ternopil: Publishing and Printing Center of Ternopil National Economic University "Economic Thought", Volume 14, No. 3, pp.18-28.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Zozul'ok, O. & Mikalo, O. (2009) Autsorsynh yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti vitchyznianykh pidpryiemstv v umovakh hlobalizatsii [Outsourcing as an instrument for increasing the competitiveness of domestic enterprises in the context of globalization]. Economy of Ukraine. No. 8, pp 16-24.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Kalendjyan, S. O. (2003) Ob effektyvnosti autsorsynha [On the effectiveness of outsourcing]. Russian entrepreneurship. No. 8 (44), pp. 74-77. https://doi.org/10.2307/40158182uk_UA
dc.relation.referencesen7. Krupa, O. V. (2013) Obgruntuvannia mekhanizmu orhanizatsii autsorsynhu dopomizhnykh biznes-protsesiv pidpryiemstv mashynobuduvannia [Justification of the mechanism of organization of outsourcing of auxiliary business processes of mechanical engineering enterprises]. Bulletin of the Donetsk National University of Economics and Trade named after V.V. Michael Tugan-Baranovsky. Economic sciences. No. 3, pp. 30-37.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Lysyuk, T. V. & Tereshchuk, O. S. (2016) Autsorsynh yak chynnyk pidvyshchennia innovatsiinoi diialnosti u sferi turyzmu ta hotelno-restorannoho hospodarstva [Outsourcing as a factor in improving innovation in tourism and hotel and restaurant business]. Scientific journal "Scientific review". No. 6 (27), pp. 10-20.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Logvinova, O. P. (2013) Kryterii obgruntuvannia proektiv perekhodu pidpryiemstva na autsorsynh [Criteria of the justification of projects of transition of the enterprise to outsourcing]. Innovative economy. № 7, pp. 64-67.uk_UA
dc.relation.referencesen10. Heywood, J. B (2004) Outsourcing: In Search of Competitive Advantages. Izd. House "William".uk_UA
dc.relation.referencesen11. Koszewska, M., 2004. Outsourcing as a modern management strategy, prospects for its development in the protective closing market. Technical University of Lodz, Institute of World Economy and Textile Marketing.uk_UA
dc.relation.referencesen12. S. Somjai, “Advantages and Disadvantages of Outsourcing”. Graduate School, Suan Sunandha Rajabhat University. Bangkok, Thailand. Business and Management Review, Volume 9 Number 1. July 2017.uk_UA
dc.identifier.citationenRatynskyj, V. (2018). Autsorsynh yak element innovatsiinoi stratehii upravlinnia diialnistiu servisnykh pidpryiemstv [Outsourcing as an element of innovation strategy of the business management of service enterprises]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 19, no. 2, pp. 114-122. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18rvvdsp.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2018.02.114-
dc.subject.jelM21uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна e-mail: ratvadim@gmail.com к.е.н., асистент кафедри фінансів, обліку і контролюuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопольский национальный технический университет имени Ивана Пулюя ул. Русская, 56, г. Тернополь, 46001, Украина e-mail: ratvadim@gmail.com к.э.н., ассистент кафедры финансов, учета и контроляuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University 56 Ruska str., 46001 Ternopil, Ukraine e-mail: ratvadim@gmail.com Ph.D, Assistant Professor, Department of Finance, Accounting and Controluk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(19)-
dc.citation.spage114-
dc.citation.epage122-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2018, Випуск 2(19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18rvvdsp.pdfАУТСОРСИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ СЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ844,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.