Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОмельчак, Ганна-
dc.contributor.authorОмельчак, Анна-
dc.contributor.authorOmel'chack, Ganna-
dc.date.accessioned2019-01-10T10:51:10Z-
dc.date.available2019-01-10T10:51:10Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.date.submitted2018-07-
dc.identifier.citationГанна Омельчак Формування конкурентного середовища як умова ефективної реалізації потенційних можливостей ПАТ «Укрзалізниця» [Електронний ресурс] / Ганна Омельчак // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2018. — Вип. 2 (19). — С. 75-84. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18ogvmpu.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27319-
dc.description.abstractМетою дослідження є розробка теоретико-методологічних засад і практичних рекомендацій щодо формування конкурентного середовища для реалізації потенційних можливостей ПАТ «Укрзалізниця». Для вирішення поставленої мети в роботі запропоновано застосувати системний підхід, методи раціонального вирішення проблем. Визначено поняття конкурентний потенціал, конкурентне середовище, потенційні можливості. Запропоновано основні напрямки формування конкурентного середовища для ефективної реалізації потенційних можливостей залізниці. Обґрунтовано теорію формування конкурентного середовища залізниці на базі прогресивної концепції та концепції «струсової терапії». Обґрунтовано теоретико-методологічні положення й практичні рекомендації щодо формування конкурентного середовища, що дозволяють вирішити проблему – ефективну реалізацію потенційних можливостей ПАТ «Укрзалізниця». Доведено, що використання конкурентного середовища повинно ґрунтуватися на базових принципах функціонування ринку: динамічності, конкуренції, економічної свободи суб'єктів ринку, економічної ефективності і свободи ціноутворення. Розроблено практичні рекомендації щодо формування та реалізації потенційних можливостей ПАТ «Укрзалізниця», результатом використання яких є формування збалансованого потенціалу та ефективної реалізації потенційних можливостей ПАТ «Укрзалізниця».uk_UA
dc.description.abstractЦелью исследования является разработка теоретико-методологических основ и практических рекомендаций по формированию конкурентной среды для реализации потенциальных возможностей ПАО «Укрзализныця». Для решения поставленной цели в работе предложено применить системный подход, методы рационального решения проблем. Определены понятия конкурентный потенциал, конкурентная среда, потенциальные возможности. Предложены основные направления формирования конкурентной среды для эффективной реализации потенциальных возможностей железной дороги. Обоснованно теорию формирования конкурентного середовищa железной дороги на базы прогрессивной концепции и концепции «струсовой терапии». Обоснованы теоретико-методологические положения и практические рекомендации по формированию конкурентной среды, позволяющие решить проблему - эффективную реализацию потенциальных возможностей ПАО «Укрзализныця». Доказано, что использование конкурентного середовищa должно основываться на базовых принципах функционирования рынка: динамичности, конкуренции, экономической свободы субъектов рынка, экономической эффективности и свободы ценообразования. Разработаны практические рекомендации по формированию и реализации потенциальных возможностей ПАО «Укрзализныця», результатом использования которых является формирование сбалансированного потенциала и эффективной реализации потенциальных возможностей ПАО «Укрзализныця».uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the study is to develop theoretical and methodological principles and practical recommendations for the formation of a competitive environment for realization of potential opportunities of PJSC "Ukrzaliznytsya". In order to achieve this goal, it is proposed to apply a systematic approach, methods of rational solution of problems. The concept of competitive potential, competitive environment, potential opportunities is defined. The main directions of formation of a competitive environment for effective realization of potential opportunities of the railway are offered. The theory of formation of the competitive environment of the railway is grounded on the basis of the progressive concept and the concept of "concurrent therapy". The theoretical and methodological positions and practical recommendations for forming a competitive environment that solve the problem - effective realization of potential opportunities of PJSC "Ukrzaliznytsya" are substantiated. It is proved that the use of the competitive environment should be grounded on the basic principles of functioning of the market: dynamism, competition, economic freedom of market players, economic efficiency and freedom of pricing. Practical recommendations for the formation and realization of potential opportunities of PJSC "Ukrzaliznytsya" are developed, the result of which is the formation of balanced potential and effective realization of potential opportunities of PJSC "Ukrzaliznytsya".uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent75-84-
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18ogvmpu.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2015_33_41uk_UA
dc.relation.urihttp://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2210-14uk_UA
dc.subjectможливостіuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectпотенційні можливостіuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectвозможностиuk_UA
dc.subjectформированияuk_UA
dc.subjectконкурентная средаuk_UA
dc.subjectэффективностьuk_UA
dc.subjectпотенциальные возможностиuk_UA
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UA
dc.subjectopportunitiesuk_UA
dc.subjectformationuk_UA
dc.subjectcompetitive environmentuk_UA
dc.subjectfficiencyuk_UA
dc.subjectpotential opportunitiesuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОТЕНЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»uk_UA
dc.title.alternativeФОРМИРОВАНИЕ КОНКУРЕНТНОЙ СРЕДЫ КАК УСЛОВИЕ ЭФФЕКТИВНОЙ РЕАЛИЗАЦИИ ПОТЕНЦИАЛЬНЫХ ВОЗМОЖНОСТЕЙ ПАО «УКРЗАЛИЗНЫЦЯ»uk_UA
dc.title.alternativeFORMATION OF THE COMPETITIVE ENVIRONMENT AS A CONDITION FOR EFFICIENT IMPLEMENTATION OF POTENTIAL OPPORTUNITIES OF UKRZALIZNITSYА PJSCuk_UA
dc.title.alternativeFormuvannia konkurentnoho seredovyshcha yak umova efektyvnoi realizatsii potentsiinykh mozhlyvostei PAT «Ukrzaliznytsia»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages10-
dc.subject.udc658.5:005.336:656uk_UA
dc.relation.references1. Амосов О. Ю. Формування потенціалу підприємства: організаційний та управлінський аспект – Бізнес Інформ. – 2015. – №12.uk_UA
dc.relation.references2. Бабина О. Є. Аналіз конкурентного середовища транспортного підприємства: теоретико-методологічний підхід – Вісник економіки транспорту і промисловості: Збірник науково-практичних статей Української державної академії залізничного транспорту. – Х.: УДАЗТ, 2016. – Вип. 37. – С.173 - 178.uk_UA
dc.relation.references3. Бабина О. Є. Концептуальні засади формування конкурентного середовища транспортних підприємств / О. Є. Бабина // Теорії мікро-макроекономіки: зб. наук. праць. – К.: АМУ, 2012. – Вип. 38.– С. 200 - 209.uk_UA
dc.relation.references4. Babyna, O. Рaradigm of humanization as integrative phenomena of modern stage of economy development [Text] / O. Babyna // «Nauka i studia»: Przemyśl, Polska, Nauka i studia, 2013. – NR1(69) – С.24-31.uk_UA
dc.relation.references5. Головкова Л. С. Сукупний економічний потенціал корпорацій формування та розвиток: монографія – Запоріжжя: Вид-во КПУ, 2009. – 340 с.uk_UA
dc.relation.references6. Садловська І. Потенціал транспортного підприємства та його cтруктуризація Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер.: Економіка і управління. – 2015. – Вип. 33. – С. 345-351. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2015_33_41.uk_UA
dc.relation.references7. Симионов Н. Е. Методы анализа рынка [Текст]– М.: Экспертное бюро, 2000. – 128 с.uk_UA
dc.relation.references8. Хомяков В. І. Управління потенціалом підприємства. / Хомяков В. І., Бакум І. В. – К.: Кондор, 2007 – 400с.uk_UA
dc.relation.references9. Федонін О. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: [навч. пос.] / О. С. Федонін, І. М. Рєпіна, О. І. Олексюк. – 2-ге вид., без змін. – К.: КНЕУ, 2015. – 316с.uk_UA
dc.relation.references10. Про захист економічної конкуренції [Електронний ресурс]: Закон України від 11.01.2001 р. № 2210-ІІІ. – Режим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2210-14.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Amosov, O. Yu. (2015) Formuvannia potentsialu pidpryiemstva: orhanizatsiinyi ta upravlinskyi aspekt [Formation of enterprise potential: organizational and managerial aspect].Biznes Inform, No.12.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Babyna, O. Ye. (2016) Analiz konkurentnoho seredovyshcha transportnoho pidpryiemstva: teoretyko-metodolohichnyi pidkhid [An analysis of the competitive environment of a transport enterprise: a theoretical and methodological approach]. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti: Zbirnyk naukovo-praktychnykh statei Ukrainskoi derzhavnoi akademii zaliznychnoho transportu, Vol. 37, pp. 173 - 178.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Babyna, O. Ye. (2012) Kontseptualni zasady formuvannia konkurentnoho seredovyshcha transportnykh pidpryiemstv [Conceptual principles of forming a competitive environment for transport enterprises]. Teorii mikro-makroekonomiky: zb. nauk. prats. Vol. 38, pp.200 - 209.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Babyna, O. (2013) Рaradigm of humanization as integrative phenomena of modern stage of economy development. «Nauka i studia»: Przemyśl, Polska, Nauka i studia, NR1(69) – pp. 24-31.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Holovkova, L. S. (2009) Sukupnyi ekonomichnyi potentsial korporatsii formuvannia ta rozvytok: monohrafiia [The aggregate economic potential of corporations for formation and development: a monograph]. Zaporizhzhia.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Sadlovska, I. (2015) Potentsial transportnoho pidpryiemstva ta yoho ctrukturyzatsiia [Potential of a transport company and its structurization]. Zbirnyk naukovykh prats Derzhavnoho ekonomiko-tekhnolohichnoho universytetu transportu. Ser.: Ekonomika i upravlinnia. Vol. 33, pp. 345-351. - Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_eiu_2015_33_41. https://doi.org/10.1016/j.tranpol.2015.03.011uk_UA
dc.relation.referencesen7. Symyonov, N. E. (2000) Metody analiza rynka [Market Analysis Methods]. Ekspertnoie biuro.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Khomiakov, V. I. & Bakum, I. V. (2007) Upravlinnia potentsialom pidpryiemstva [Enterprise Capacity Management]. Kondor.uk_UA
dc.relation.referencesen9. Fedonin, O. S., Riepina, I. M. & Oleksiuk, O. I. (2015) Potentsial pidpryiemstva: formuvannia ta otsinka [Enterprise Potential: Formation and Evaluation].uk_UA
dc.relation.referencesen10. Pro zakhyst ekonomichnoi konkurentsii [Elektronnyi resurs]: Zakon Ukrainy vid 11.01.2001 р. № 2210-ІІІ. – Access mode: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2210-14.uk_UA
dc.identifier.citationenOmel'chack, G. (2018). Formuvannia konkurentnoho seredovyshcha yak umova efektyvnoi realizatsii potentsiinykh mozhlyvostei PAT «Ukrzaliznytsia» [Formation of the competitive environment as a condition for efficient implementation of potential opportunities of Ukrzaliznitsya PJSC]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 19, no. 2, pp. 75- 84. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2018/18ogvmpu.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2018.02.075-
dc.subject.jelO18uk_UA
dc.contributor.affiliationЗапорізький інститут економіки та інформаційних технологій вул. Кияшка, 16А, м. Запоріжжя, 69065, Україна e-mail: ganna_zp@ukr.net старший викладач кафедри маркетингу, менеджменту та туризмуuk_UA
dc.contributor.affiliationЗапорожский институт экономики и информационных технологий ул. Кияшко, 16А, г. Запорожье, 69065, Украина e-mail: ganna_zp@ukr.net старший преподаватель кафедры маркетинга, менеджмента и туризмаuk_UA
dc.contributor.affiliationZaporizhzhya Institute of Economics and Information Technologies Kiyashka str., 16A, Zaporіzhzhyа, 69065, Ukraine e-mail: ganna_zp@ukr.net Senior Lecturer at the Department of Marketing, Management and Tourismuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(19)-
dc.citation.spage75-
dc.citation.conference84-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2018, Випуск 2(19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18ogvmpu.pdfФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОТЕНЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»801,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.