Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorБіліца, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-12-22T09:33:25Z-
dc.date.available2018-12-22T09:33:25Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationБіліца І.В. Вдосконалення управління каналами руху товарів на прикладі ТДВ «Шустов-спирт» : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І.В. Біліца — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26507-
dc.descriptionУ магістерській роботі розкрито досить актуальну тему: «Вдосконалення управління каналами руху товарів», дослідження проведено на прикладі ТДВ «Шустов-спирт». Для кращого змісту дослідження у роботі узагальнено теоретичні основи політики розподілу, в цілому, та каналів руху товарів, зокрема. Зроблено огляд ринку лікеро-горілчаних напоїв. Проаналізовано маркетингове середовище ТДВ «Шустов-спирт», а саме розглянуто фактори мікросередовища та макросередовища. Проведено маркетингове дослідження ефективності збутової політики підприємства.uk_UA
dc.description.abstractБіліца І.В. Вдосконалення управління каналами руху товарів на прикладі ТДВ «Шустов-спирт». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2018. У дипломній роботі досліджено маркетингову політику розподілу ТДВ «Шустов-спирт», проаналізовано маркетингову діяльність підприємства. Проведене маркетингове дослідження ефективності збутової політики. Розроблено комплекс пропозицій для покращення каналів руху товарів шляхом їх вдосконалення та розширення. Ключові поняття: політика розподілу, канал руху товарів, маркетинг, маркетингове дослідження, збут, маркетингове середовище, дистриб’ютор.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectРОЗПОДІЛУ, КАНАЛ РУХУ ТОВАРІВ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЗБУТ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ДИСТРИБ’ЮТОРuk_UA
dc.subjectРОЗПОДІЛУ,uk_UA
dc.subjectКАНАЛ РУХУ ТОВАРІВuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ,uk_UA
dc.subjectЗБУТ,uk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯuk_UA
dc.subjectДИСТРИБ’ЮТОРuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ,uk_UA
dc.titleВдосконалення управління каналами руху товарів на прикладі ТДВ «Шустов-спирт»uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.contributor.committeeMemberБажанова, Наталія Володимирівна-
dc.coverage.placenameТернопіль ТНТУ ім І. Пулюяuk_UA
dc.subject.udc004.942uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат Біліца І.(1) (1)-converted.pdf229,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора