Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26507
Tytuł: Вдосконалення управління каналами руху товарів на прикладі ТДВ «Шустов-спирт»
Authors: Біліца, Ірина Володимирівна
Cytat: Біліца І.В. Вдосконалення управління каналами руху товарів на прикладі ТДВ «Шустов-спирт» : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/ І.В. Біліца — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 8 с.
Data wydania: gru-2018
Date of entry: 22-gru-2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
Promotor: Фалович, Володимир Андрійович
Członkowie Komitetu: Бажанова, Наталія Володимирівна
UDC: 004.942
Słowa kluczowe: 075
Master Thesis
РОЗПОДІЛУ, КАНАЛ РУХУ ТОВАРІВ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЗБУТ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ДИСТРИБ’ЮТОР
РОЗПОДІЛУ,
КАНАЛ РУХУ ТОВАРІВ
МАРКЕТИНГ,
ЗБУТ,
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
ДИСТРИБ’ЮТОР
МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ,
Abstract: Біліца І.В. Вдосконалення управління каналами руху товарів на прикладі ТДВ «Шустов-спирт». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за напрямом підготовки 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2018. У дипломній роботі досліджено маркетингову політику розподілу ТДВ «Шустов-спирт», проаналізовано маркетингову діяльність підприємства. Проведене маркетингове дослідження ефективності збутової політики. Розроблено комплекс пропозицій для покращення каналів руху товарів шляхом їх вдосконалення та розширення. Ключові поняття: політика розподілу, канал руху товарів, маркетинг, маркетингове дослідження, збут, маркетингове середовище, дистриб’ютор.
Opis: У магістерській роботі розкрито досить актуальну тему: «Вдосконалення управління каналами руху товарів», дослідження проведено на прикладі ТДВ «Шустов-спирт». Для кращого змісту дослідження у роботі узагальнено теоретичні основи політики розподілу, в цілому, та каналів руху товарів, зокрема. Зроблено огляд ринку лікеро-горілчаних напоїв. Проаналізовано маркетингове середовище ТДВ «Шустов-спирт», а саме розглянуто фактори мікросередовища та макросередовища. Проведено маркетингове дослідження ефективності збутової політики підприємства.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26507
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:075 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
автореферат Біліца І.(1) (1)-converted.pdf229,22 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora