Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26286

Назва: Особливості реклами лікарських засобів
Інші назви: Features of advertisement of medicinal products
Автори: Садовий, Василь
Sadovyi, Vasyl
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Садовий В. Особливості реклами лікарських засобів / Василь Садовий // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 200–201. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description: Sadovyi V. (2018) Osoblyvosti reklamy likarskykh zasobiv [Features of advertisement of medicinal products]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 200-201 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 200-201
Початкова сторінка: 200
Кінцева сторінка: 201
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26286
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/123/96-%D0%B2%D1%80
Перелік літератури: 1. Закон України «Про рекламу» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
2. Закон України «Про лікарські засоби» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/123/96-%D0%B2%D1%80
References: 1. Zakon Ukrainy "Pro reklamu" [Electronic resource], Access mode: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
2. Zakon Ukrainy "Pro likarski zasoby" [Electronic resource], Access mode: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/123/96-%D0%B2%D1%80
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.