Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26283

Назва: Дослідження ринку світлотехнічної продукції
Інші назви: Research of the market of svetlotechnic products
Автори: Пелех, Роман
Pelech, Roman
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Пелех Р. Дослідження ринку світлотехнічної продукції / Роман Пелех // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 194–195. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description: Pelech R. (2018) Doslidzhennia rynku svitlotekhnichnoi produktsii [Research of the market of svetlotechnic products]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 194-195 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 388.45
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 194-195
Початкова сторінка: 194
Кінцева сторінка: 195
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26283
Перелік літератури: 1. Краузе О., Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту [Текст] / О. Краузе // Галицький економічний вісник. – 2011. – № 2 (31). – С. 183-189.
2. Шимко О.В., Динаміка ринку електротехнічної продукції та перспективи розвитку ринку до 2010 р. / О.В. Шимко, Є.О. Підгора // REPORTER OF THE PRIAZOVSKYI STATE TECHNICAL UNIVERSITY. – 2017. – № 33. – С. 254-259.
References: 1. Krauze O., Marketynhovyi instrumentarii formuvannia spozhyvchoho popytu [Text], O. Krauze, Galician economic bulletin, 2011, No 2 (31), P. 183-189.
2. Shymko O.V., Dynamika rynku elektrotekhnichnoi produktsii ta perspektyvy rozvytku rynku do 2010 y., O.V. Shymko, Ye.O. Pidhora, REPORTER OF THE PRIAZOVSKYI STATE TECHNICAL UNIVERSITY, 2017, No 33, P. 254-259.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.