Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26283

Título : Дослідження ринку світлотехнічної продукції
Otros títulos : Research of the market of svetlotechnic products
Autor : Пелех, Роман
Pelech, Roman
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Пелех Р. Дослідження ринку світлотехнічної продукції / Роман Пелех // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 194–195. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description (International): Pelech R. (2018) Doslidzhennia rynku svitlotekhnichnoi produktsii [Research of the market of svetlotechnic products]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 194-195 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Fecha de publicación : 9-nov-2018
Date of entry: 6-dic-2018
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 388.45
Number of pages: 2
Page range: 194-195
Start page: 194
End page: 195
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26283
References (Ukraine): 1. Краузе О., Маркетинговий інструментарій формування споживчого попиту [Текст] / О. Краузе // Галицький економічний вісник. – 2011. – № 2 (31). – С. 183-189.
2. Шимко О.В., Динаміка ринку електротехнічної продукції та перспективи розвитку ринку до 2010 р. / О.В. Шимко, Є.О. Підгора // REPORTER OF THE PRIAZOVSKYI STATE TECHNICAL UNIVERSITY. – 2017. – № 33. – С. 254-259.
References (International): 1. Krauze O., Marketynhovyi instrumentarii formuvannia spozhyvchoho popytu [Text], O. Krauze, Galician economic bulletin, 2011, No 2 (31), P. 183-189.
2. Shymko O.V., Dynamika rynku elektrotekhnichnoi produktsii ta perspektyvy rozvytku rynku do 2010 y., O.V. Shymko, Ye.O. Pidhora, REPORTER OF THE PRIAZOVSKYI STATE TECHNICAL UNIVERSITY, 2017, No 33, P. 254-259.
Content type: Conference Abstract
Aparece en las colecciones: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.