Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26282

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаук, Юрій
dc.contributor.authorPauk, Yuriy
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:08Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:08Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationПаук Ю. Методологія формування товарної політики для промислових підприємств / Юрій Паук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 192–193. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26282-
dc.format.extent192-193
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titleМетодологія формування товарної політики для промислових підприємств
dc.title.alternativeMethodology of formation of commodity policy for industrial enterprises
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: навч.- метод. посіб. / В.Я. Кардаш, М.Н. Антонченко – Вид. 3-тє, доп. та перероб. – К.: КНЕУ, 2006 – 248 с.
dc.relation.references2. Павленко А.Ф. Маркетинг. [Електронний ресурс] / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.
dc.relation.referencesen1. Kardash V.Ya. Marketynhova tovarna polityka: navch, metod. posib., V.Ya. Kardash, M.N. Antonchenko – Vyd. 3-tie, dop. ta pererob, K., KNEU, 2006 – 248 p.
dc.relation.referencesen2. Pavlenko A.F. Marketinh. [Electronic resource], A.F. Pavlenko, A.V. Voichak – K., KNEU, 2003, 246 p.
dc.identifier.citationenPauk Y. (2018) Metodolohiia formuvannia tovarnoi polityky dlia promyslovykh pidpryiemstv [Methodology of formation of commodity policy for industrial enterprises]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 192-193 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage192
dc.citation.epage193
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.