กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26282

ชื่อเรื่อง: Методологія формування товарної політики для промислових підприємств
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Methodology of formation of commodity policy for industrial enterprises
ผู้แต่ง: Паук, Юрій
Pauk, Yuriy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Паук Ю. Методологія формування товарної політики для промислових підприємств / Юрій Паук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 192–193. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description (International): Pauk Y. (2018) Metodolohiia formuvannia tovarnoi polityky dlia promyslovykh pidpryiemstv [Methodology of formation of commodity policy for industrial enterprises]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 192-193 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 9-พฤศ-2018
Date of entry: 6-ธัน-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 192-193
Start page: 192
End page: 193
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26282
References (Ukraine): 1. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: навч.- метод. посіб. / В.Я. Кардаш, М.Н. Антонченко – Вид. 3-тє, доп. та перероб. – К.: КНЕУ, 2006 – 248 с.
2. Павленко А.Ф. Маркетинг. [Електронний ресурс] / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.
References (International): 1. Kardash V.Ya. Marketynhova tovarna polityka: navch, metod. posib., V.Ya. Kardash, M.N. Antonchenko – Vyd. 3-tie, dop. ta pererob, K., KNEU, 2006 – 248 p.
2. Pavlenko A.F. Marketinh. [Electronic resource], A.F. Pavlenko, A.V. Voichak – K., KNEU, 2003, 246 p.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTPSS_2018_Pauk_Y-Methodology_of_formation_of_192-193.pdf357,9 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTPSS_2018_Pauk_Y-Methodology_of_formation_of_192-193.djvu24,08 kBDjVuดู/เปิด
MTPSS_2018_Pauk_Y-Methodology_of_formation_of_192-193__COVER.png235,97 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น