Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26282

Tytuł: Методологія формування товарної політики для промислових підприємств
Inne tytuły: Methodology of formation of commodity policy for industrial enterprises
Authors: Паук, Юрій
Pauk, Yuriy
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Паук Ю. Методологія формування товарної політики для промислових підприємств / Юрій Паук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 192–193. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description: Pauk Y. (2018) Metodolohiia formuvannia tovarnoi polityky dlia promyslovykh pidpryiemstv [Methodology of formation of commodity policy for industrial enterprises]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 192-193 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 192-193
Główna strona: 192
Strona końcowa: 193
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26282
Wykaz piśmiennictwa: 1. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: навч.- метод. посіб. / В.Я. Кардаш, М.Н. Антонченко – Вид. 3-тє, доп. та перероб. – К.: КНЕУ, 2006 – 248 с.
2. Павленко А.Ф. Маркетинг. [Електронний ресурс] / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.
References: 1. Kardash V.Ya. Marketynhova tovarna polityka: navch, metod. posib., V.Ya. Kardash, M.N. Antonchenko – Vyd. 3-tie, dop. ta pererob, K., KNEU, 2006 – 248 p.
2. Pavlenko A.F. Marketinh. [Electronic resource], A.F. Pavlenko, A.V. Voichak – K., KNEU, 2003, 246 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi