Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26280

Заглавие: Інтернет як інструмент маркетингових комунікацій
Други Заглавия: Internet as a marketing communication tool
Автори: Осовська, Любов
Osovska, Lyuba
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Осовська Л. Інтернет як інструмент маркетингових комунікацій / Любов Осовська // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 188–189. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description (International): Osovska L. (2018) Internet yak instrument marketynhovykh komunikatsii [Internet as a marketing communication tool]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 188-189 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 9-Ное-2018
Date of entry: 6-Дек-2018
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 188-189
Start page: 188
End page: 189
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26280
References (Ukraine): 1. Что такое комплексный интернет маркетинг [Электронный ресурс] / Rapid Up. — М. 2014.
References (International): 1. Chto takoe kompleksnyi internet marketinh [Electronic resource], Rapid Up, M. 2014.
Content type: Conference Abstract
Показва се в Колекции:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.