Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26265

Tytuł: Розвиток галузі автомобілебудування в Україні
Inne tytuły: Development of the field of automotive building in Ukraine
Authors: Грабовський, Андрій
Grabovsky, Andriy
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Грабовський А. Розвиток галузі автомобілебудування в Україні / Андрій Грабовський // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 160–161. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description: Grabovsky A. (2018) Rozvytok haluzi avtomobilebuduvannia v Ukraini [Development of the field of automotive building in Ukraine]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 160-161 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 329.321
Strony: 2
Zakres stron: 160-161
Główna strona: 160
Strona końcowa: 161
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26265
Związane URL literatura: http://economics.opu.ua/files/archive/2014/n5.html
Wykaz piśmiennictwa: 1. Краузе О. Маркетингові технології формування попиту на ринку продукції автомобілебудування // Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України: колективна монографія. – Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя. – 2014. – 411с.
2. Маркетингове дослідження ринків збуту автомобілебудівних підприємств України [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://economics.opu.ua/files/archive/2014/n5.html
References: 1. Krauze O. Marketynhovi tekhnolohii formuvannia popytu na rynku produktsii avtomobilebuduvannia, Marketynhovyi instrumentarii formuvannia popytu na tovary ta posluhy na rynkakh Ukrainy: kolektyvna monograph, Ternopil: TNTU im. I.Puliuia, 2014, 411p.
2. Marketynhove doslidzhennia rynkiv zbutu avtomobilebudivnykh pidpryiemstv Ukrainy [Electronic resource]. Access mode: http://economics.opu.ua/files/archive/2014/n5.html
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi