Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26257

Pealkiri: Соціально-етичний маркетинг при просуванні лікеро-горілчаних виробів
Teised pealkirjad: Social-ethical marketing in promotion of liquors
Autor: Біліца, Ірина
Bilitsa, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Біліца І. Соціально-етичний маркетинг при просуванні лікеро-горілчаних виробів / Ірина Біліца // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 142–143. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description (International): Bilitsa I. (2018) Sotsialno-etychnyi marketynh pry prosuvanni likero-horilchanykh vyrobiv [Social-ethical marketing in promotion of liquors]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 142-143 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 9-nov-2018
Date of entry: 6-det-2018
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 142-143
Start page: 142
End page: 143
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26257
References (Ukraine): 1. Фалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2018. – 266с.
References (International): 1. Falovych V.A. Rozvytok emerdzhentnykh vlastyvostei lantsiuha postavok investytsiinykh tovariv. Ternopil, FOP Palianytsia V.A., 2018, 266p.
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.