Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26223

Pealkiri: Види некомерційної реклами
Teised pealkirjad: Types of non-commercial advertising
Autor: Березівська, Надія
Berezivska, Nadiya
Affiliation: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Bibliographic description (Ukraine): Березівська Н. Види некомерційної реклами / Надія Березівська // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 6–7. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description (International): Berezivska N. (2018) Vydy nekomertsiinoi reklamy [Types of non-commercial advertising]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 6-7 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 9-nov-2018
Date of entry: 6-det-2018
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 6-7
Start page: 6
End page: 7
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26223
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.