Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26204

Název: Значення маркетингової товарної політики для промислових підприємств
Další názvy: Significance of marketing commodity policy for industrial enterprises
Autoři: Паук, Юрій
Pauk, Yuriy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Паук Ю. Значення маркетингової товарної політики для промислових підприємств / Юрій Паук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 42–43. — («Концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу»).
Bibliographic description (International): Pauk Y. (2018) Znachennia marketynhovoi tovarnoi polityky dlia promyslovykh pidpryiemstv [Significance of marketing commodity policy for industrial enterprises]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 42-43 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Datum vydání: 9-lis-2018
Date of entry: 6-pro-2018
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 42-43
Start page: 42
End page: 43
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26204
Content type: Conference Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.