Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorБакуліна, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorВолков, Андрій-
dc.contributor.authorХимич, Ірина-
dc.contributor.authorТимошик, Наталія-
dc.contributor.authorПодвірна, Тетяна-
dc.contributor.authorЦіх, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-11-17T23:53:16Z-
dc.date.available2018-11-17T23:53:16Z-
dc.date.issued2018-11-09-
dc.identifier.citationАакер Д. А. Создание сильных брендов// Д. А. Аакер - М.: Издательский Дом Гребенникова. т – 2003 – 340с.uk_UA
dc.identifier.citationКапферер Ж.-Н. Торговые марки: испытание практикой. Новые реальности современного брэндинга. – М.: Консалтинговая группа «Имидж-контакт»; ИНФРА-М, 2002uk_UA
dc.identifier.citationКумбер С. Брендинг: Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2003.uk_UA
dc.identifier.citationБенчмаркінг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://buklib.net/books/28421/uk_UA
dc.identifier.citationКраузе, О. І. Диспропорції попиту і пропозиції на ринку автомобілебудівної промисловості України /О. І. Краузе/Матеріали Х ювілейної міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку підприємництва». – Харків, ХНАДУ. – 2016. [Електронний ресурс] Режим доступу: http://khadiep.wix.com/zbirkauk_UA
dc.identifier.citationКраузе, О. Тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості України /О. Краузе//Галицький економічний вісник. – 2016. – № 1 (50). – С. 113-120.uk_UA
dc.identifier.citationБакуліна Н. М. Компетентність – інтегральна оцінка персоналу /Н. М. Бакуліна // Формування ринкової економіки: збірник наукових праць. – спец. Випуск: у 3 т. Соціально-трудові відносини: теорія та практика. – КНЕУ, 2010. – С. 37–44.uk_UA
dc.identifier.citationБакуліна Н. М. Необхідність управління розвитком персоналу в сучасних умовах / Н. М. Бакуліна // Розвиток трудового потенціалу в умовах інноваційної економіки (Луганськ – Євпаторія, 25-26 квітня 2013 року). Луганськ: Ноулідж, 2013. – С. 8–12.uk_UA
dc.identifier.citationСеменюк С. Брендинг вищого навчального закладу / С. Семенюк // Галицький економічний вісник, 2013.- №3. – С.133-138uk_UA
dc.identifier.citationКраузе, О. І. Конкурентоспроможність як інструмент гармонійного розвитку вітчизняних підприємств /О. І. Краузе /Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Управлінські аспекти підвищення національної конкурентоспроможності». Сімферополь-Ялта. – 2008. – 17-19 жовтня. – С. 88-90.uk_UA
dc.identifier.citationФалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2018. – 266 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26126-
dc.descriptionЗастосування маркетингових технологій надає можливість підприємствам забезпечити продажі на цільовому сегменті за рахунок глибокого розуміння потреб споживачів, успішно конкурувати з іншими підприємствами завдяки кращому розумінню тенденцій розвитку ринку, підвищити прибутковість або завоювати більшу частку ринку в залежності від визначених цілей. Знання маркетингових технологій дозволяє вести бізнес більш впевнено, з меншими ризиками.uk_UA
dc.description.abstractУ тезах висвітлено результати наукових досліджень з проблем: концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу; інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства; маркетингові технології підприємств сфери послуг; теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет та управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу.uk_UA
dc.description.tableofcontentsБереза Ю. МЕХАНІЗМ ВИБОРУ СТРУКТУРИ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ - с. 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsБерезівська Н. ВИДИ НЕКОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ - с. 6uk_UA
dc.description.tableofcontentsБіліца І. КАНАЛ РОЗПОДІЛУ ЯК ЧАСТИНА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ - с. 8uk_UA
dc.description.tableofcontentsБронецький В. АНАЛІЗ КОН’ЮНКТУРИ СПОЖИВЧОГО РИНКУ - с. 10uk_UA
dc.description.tableofcontentsВенгер Ю. PR ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ - с.12uk_UA
dc.description.tableofcontentsВинник І. МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.14uk_UA
dc.description.tableofcontentsДанилишин О. ВИДИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ - с.16uk_UA
dc.description.tableofcontentsДемкович Х. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ - с.18uk_UA
dc.description.tableofcontentsДідюк М. МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ МІСЦЕ НА РИНКУ - с.20uk_UA
dc.description.tableofcontentsДолгошеєв В., Бурліцька О. КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ЗАЛЕЖНО ВІД ВИБРАНИХ КРИТЕРІЇВ - с.22uk_UA
dc.description.tableofcontentsДишлюк Н. КРАУД – МАРКЕТИНГ - с.24uk_UA
dc.description.tableofcontentsЯдловський Н. ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ - с.212uk_UA
dc.description.tableofcontentsБронецький В. ОПТИМІЗАЦІЯ ТОВАРОРУХУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ - с.214uk_UA
dc.description.tableofcontentsГрабовський В. АНАЛІЗ ЧИННИКІВ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ - с.216uk_UA
dc.description.tableofcontentsГринчук А. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ БІЗНЕСУ - с.218uk_UA
dc.description.tableofcontentsКачур I., Оксeнтюк Р. ЗНАЧEННЯ IННОВАЦIЙНОГО МАРКEТИНГУ В ДIЯЛЬНОСТI ПIДПРИЄМСТВА - с.220uk_UA
dc.description.tableofcontentsКміта Т. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АВТОМОБІЛЕБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ - с.222uk_UA
dc.description.tableofcontentsКуземський Н. ОСНОВНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.224uk_UA
dc.description.tableofcontentsЛісова І. ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА - с.226uk_UA
dc.description.tableofcontentsЛучейко М. МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА - с.229uk_UA
dc.description.tableofcontentsМащак А. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ - с.231uk_UA
dc.description.tableofcontentsДжерелейко М. КОН'ЮНКТУРА РИНКУ ТА ЇЇ ДОСЛІДЖЕННЯ - с.26uk_UA
dc.description.tableofcontentsНовік Я. ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ - с.233uk_UA
dc.description.tableofcontentsОксeнтюк Б., Горошкeвич О. УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» - с.225uk_UA
dc.description.tableofcontentsРожко Н. АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВА - с.227uk_UA
dc.description.tableofcontentsСтос Ю. МАРКЕТИНГОВІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА - с.239uk_UA
dc.description.tableofcontentsТрофимлюк А., Міщук О. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ВТРИМАННЯ КЛІЄНТІВ - с.241uk_UA
dc.description.tableofcontentsЯдчишин П. ІННОВАЦІЙНІ ПРОДУКТИ НА РИНКУ: ПРОБЛЕМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ - с.243uk_UA
dc.description.tableofcontentsЯкимишин Л., Стос Ю. РЕІНЖИНІРИНГ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЛАНЦЮГА ПОСТАВОК - с.245uk_UA
dc.description.tableofcontentsДябло М. НЕОБХІДНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ - с.28uk_UA
dc.description.tableofcontentsІвасів О. ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.30uk_UA
dc.description.tableofcontentsКрет Т., Бурліцька О. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, КРИТЕРІЇ ВИБОРУ - с.32uk_UA
dc.description.tableofcontentsКушнірук Н., Голда Н. МІСЦЕ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ - с.34uk_UA
dc.description.tableofcontentsМавдюк І. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ НА РИНКУ FMCG - с.36uk_UA
dc.description.tableofcontentsМельник Д. СТРАТЕГІЧНА ОРІЄНТАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА - с. 38uk_UA
dc.description.tableofcontentsОгінський В. ЗОВНІШНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРИ ПРОВЕДЕННІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ - с.40uk_UA
dc.description.tableofcontentsПаук Ю. ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ - с. 42uk_UA
dc.description.tableofcontentsРоманчук І. ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ІННОВАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ - с.44uk_UA
dc.description.tableofcontentsФeршлядин О. ВПОРЯДКУВАННЯ ФАКТОРIВ ФОРМУВАННЯ КОНКУРEНТОСПРОМОЖНОСТI ПIДПРИЄМСТВА - с. 46uk_UA
dc.description.tableofcontentsЧабан Т. КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ РІВНІ - с. 48uk_UA
dc.description.tableofcontentsШевчук Н. АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.50uk_UA
dc.description.tableofcontentsЯдловський Н., Піняк І. ПРОМИСЛОВИЙ МАРКЕТИНГ - СПОЖИВЧИЙ МАРКЕТИНГ: ВІДМІННОСТІ - с.52uk_UA
dc.description.tableofcontentsБаньковський Д. ІННОВАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФІРМИ - с.54uk_UA
dc.description.tableofcontentsБік О. ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ, ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ - с.56uk_UA
dc.description.tableofcontentsБілоус О. СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ РОБОТОДАВЦЯ - с.59uk_UA
dc.description.tableofcontentsБуковський І. ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с. 61uk_UA
dc.description.tableofcontentsВенгер Ю. АЙДЕНТИКА – ШЛЯХ УСПІХУ КОМПАНІЇ - с.63uk_UA
dc.description.tableofcontentsВовчук О. БЕНЧМАРКІНГ: АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ - с.65uk_UA
dc.description.tableofcontentsГикава О. РОЛЬ ІННОВАЦІЙ У СТВОРЕННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА - с. 67uk_UA
dc.description.tableofcontentsГоюк К. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.70uk_UA
dc.description.tableofcontentsДоскоч С. ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ АВТОМОБІЛЕБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.72uk_UA
dc.description.tableofcontentsКарпов О., Піняк І. ПРОБЛЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА - с.74uk_UA
dc.description.tableofcontentsКлапоущак І.-С. КОМПЕТЕНЦІЇ В ПІДБОРІ ПЕРСОНАЛУ - с. 76uk_UA
dc.description.tableofcontentsКраузе О., Мозиль С. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА - с. 78uk_UA
dc.description.tableofcontentsКуземський Н. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.80uk_UA
dc.description.tableofcontentsМавдюк І. БРЕНДИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.82uk_UA
dc.description.tableofcontentsМащак А. ІННОВАЦІЇ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.84uk_UA
dc.description.tableofcontentsМельничук О. ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.86uk_UA
dc.description.tableofcontentsМіщук О. ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА — СПІВПРАЦЯ З КОНКУРЕНТАМИ - с.88uk_UA
dc.description.tableofcontentsМихно А. ІННОВАЦІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ - с.90uk_UA
dc.description.tableofcontentsПолегонька Н. ІННОВАЦІЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.92uk_UA
dc.description.tableofcontentsСеменюк А. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ КОМПАНІЇ - с.94uk_UA
dc.description.tableofcontentsСиротюк В. СУЧАСНІ МЕТОДИ ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ - с.96uk_UA
dc.description.tableofcontentsСмик Д. ВПЛИВ ІННОВАЦІЙ НА РІВЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.98uk_UA
dc.description.tableofcontentsХимич І., Тимошик Н., Подвірна Т. ІМІДЖ-СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОСНОВА ЙОГО УСПІХУ - с.100uk_UA
dc.description.tableofcontentsШанайда А. ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ - с.102uk_UA
dc.description.tableofcontentsШеремета О. ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАПОРУКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА - с.104uk_UA
dc.description.tableofcontentsБакуліна Н. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АВТОМОБІЛЕБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ - с.106uk_UA
dc.description.tableofcontentsБурліцька О. МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ У СФЕРІ ВІДПОЧИНКУ ТА РОЗВАГ - с.108uk_UA
dc.description.tableofcontentsВолинець М. УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ У СФЕРІ ПОСЛУГ - с.110uk_UA
dc.description.tableofcontentsГолда Н. ТУРИЗМ ЯК ДИНАМІЧНИЙ СЕКТОР СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ - с.112uk_UA
dc.description.tableofcontentsДардан Т. ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ - с.114uk_UA
dc.description.tableofcontentsКачунь В. БРЕНДИНГ ЯК ЕФЕКТИВНА СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ ПОСЛУГ - с.116uk_UA
dc.description.tableofcontentsКобилевич М. ЛІЗИНГ ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПОСЛУГ - с.118uk_UA
dc.description.tableofcontentsКоршунов О. ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ с.120uk_UA
dc.description.tableofcontentsКуштинець О. ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ - с.122uk_UA
dc.description.tableofcontentsКулик В. ОСОБЛИВОСТІ ПЕРСОНАЛЬНОГО ПРОДАЖУ - с.124uk_UA
dc.description.tableofcontentsПолегонька Н., Бурліцька О. ВІТРИНА ЯК ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАГАЗИНУ - с.126uk_UA
dc.description.tableofcontentsПриймак Д. ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ - с.128uk_UA
dc.description.tableofcontentsСадовий В. ФАРМАКОЛОГІЧНИЙ РИНОК ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ - с.130uk_UA
dc.description.tableofcontentsЦимбалюк М. ОСОБЛИВОСТІ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ - с.132uk_UA
dc.description.tableofcontentsШавалюк А. АРОМАМАРКЕТИНГ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ с. 134uk_UA
dc.description.tableofcontentsБазар А. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА - с.138uk_UA
dc.description.tableofcontentsБазар У. ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ - с.140uk_UA
dc.description.tableofcontentsБіліца І. СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ ПРИ ПРОСУВАННІ ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВ - с.142uk_UA
dc.description.tableofcontentsBokuli B. C. THE BCG MATRIX AND MARKETING STRATEGIES OF APPLE с.144uk_UA
dc.description.tableofcontentsБриняк Д. ТЕНДЕНЦІЇ ОНЛАЙН-МАРКЕТИНГУ - с.147uk_UA
dc.description.tableofcontentsВaкулiнський М., Оксентюк Б. КОНКУРЕНЦIЯ ЯК РУШIЙНA СИЛA РИНКУ - с.149uk_UA
dc.description.tableofcontentsВовчук О., Бурліцька О. РОЗВИТОК БІЗНЕС-СТОРІНКИ У FACEBOOK - с.151uk_UA
dc.description.tableofcontentsВолков А. ЗМІНА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА В УМОВАХ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЙ - с.153uk_UA
dc.description.tableofcontentsГарасим Л. ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. - с.156uk_UA
dc.description.tableofcontentsГорошкeвич О., Оксeнтюк Б. РEКЛАМНА ДIЯЛЬНIСТЬ ЯК EЛEМEНТ КОМПЛEКСУ МАРКEТИНГОВИХ КОМУНIКАЦIЙ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ - с.158uk_UA
dc.description.tableofcontentsГрабовський А.. РОЗВИТОК ГАЛУЗІ АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ В УКРАЇНІ - с.160uk_UA
dc.description.tableofcontentsГринюк Х., Піняк І. ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ: ПЕРСПЕКТИВИ - с.162uk_UA
dc.description.tableofcontentsДанилків М. ОСОБЛИВОСТІ SSM-МАРКЕТИНГУ - с.164uk_UA
dc.description.tableofcontentsДмитрів У. ОКРЕМІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В РЕГІОНАХ: ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ - с. 166uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗеленюк Р. МАРКЕТИНГ-КИТ - с.170uk_UA
dc.description.tableofcontentsІвасів О. ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОЇ РЕКЛАМИ - с.172uk_UA
dc.description.tableofcontentsКарпов О. СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІ РИНКИ - с. 174uk_UA
dc.description.tableofcontentsКлим І. ЕВОЛЮЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ - с.176uk_UA
dc.description.tableofcontentsКміта Т. ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙНИХ РОЗРОБОК - с.178uk_UA
dc.description.tableofcontentsКовальова М. SMS-МАРКЕТИНГ - с.180uk_UA
dc.description.tableofcontentsКушнірук Н. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНТЕРНЕТ - с.182uk_UA
dc.description.tableofcontentsМельничук О., Бурліцька О. FASHION-MERCHANDISING - с.184uk_UA
dc.description.tableofcontentsОксeнтюк С. ПОНЯТТЯ EЛEКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ - с.186uk_UA
dc.description.tableofcontentsОсовська Л. ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ - с.188uk_UA
dc.description.tableofcontentsПантелімон О. ІМІДЖЕВА РЕКЛАМА В ІНТЕРНЕТІ - с.190uk_UA
dc.description.tableofcontentsПаук Ю. МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.192uk_UA
dc.description.tableofcontentsПелех Р. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ СВІТЛОТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ - с.194uk_UA
dc.description.tableofcontentsПрокопчук А., Оксeнтюк Р. IННОВАЦIЙНI АСПEКТИ ВИКОРИСТАННЯ МEТОДIВ IНТEРНEТ-ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ - с.196uk_UA
dc.description.tableofcontentsПульків І. ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ - с.198uk_UA
dc.description.tableofcontentsСадовий В. ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ - с.200uk_UA
dc.description.tableofcontentsСтроцень Л. ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ - с.202uk_UA
dc.description.tableofcontentsТома О. МАРКЕТИНГ ПОДІЙ - с.204uk_UA
dc.description.tableofcontentsФалович В., Ціх Г. ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ У МАРКЕТИНГОВИХ ЗБУТОВИХ КАНАЛАХ - с.206uk_UA
dc.description.tableofcontentsЧабан Т. ПЕРСОНАЛЬНИЙ БРЕНДИНГ - с.208uk_UA
dc.description.tableofcontentsШпилик С., Бабій Ю. КОНКУРЕНЦІЯ ТА ЇЇ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА - с.210uk_UA
dc.format.extent1-257-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМатеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів;-
dc.subjectМаркетинг послугuk_UA
dc.subjectсфера послугuk_UA
dc.subjectмаркетинг промислового підприємстваuk_UA
dc.subjectпромислові підприємстваuk_UA
dc.subjectдослідження ринкуuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectуправління інноваціямиuk_UA
dc.subject.meshконцептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингуuk_UA
dc.subject.meshінноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.subject.meshмаркетингові технології підприємств сфери послугuk_UA
dc.subject.meshтеоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі інтернетuk_UA
dc.subject.meshуправління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингуuk_UA
dc.titleМаркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів.uk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.8uk_UA
dc.subject.bbk65.291.3uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник-converted.pdf1,64 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора