Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.date.accessioned2018-06-25T07:53:22Z-
dc.date.available2018-06-25T07:53:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationУ сучасній мікроекономічній теорії конкуренція розуміється як деяка властивість ринку. Таке розуміння виникло в зв'язку з розвитком теорії морфології ринку. У залежності від ступеня досконалості конкуренції виділяють різні типи ринків, для кожного з яких визначене поводження економічних суб'єктівuk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25788-
dc.description.abstractТеорія конкуренції вивчається і розвивається багатьма вченими. Конкуренція відображає ті економічні умови господарювання, які панують у даний час у даному суспільстві, в умовах конкуренції створюється більше національного багатства при меншій вартості кожного виду продукції в порівнянні з монополією чи плановою економікою. Із зміною цього порядку змінюється і суб'єктно-об'єктна структура конкуренції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherтнту ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectконкуренція, конкурентоспроможність, конкурентний потенціалuk_UA
dc.titleКонкуренція як об'єктивна ринкова необхідністьuk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.subject.udc330-334-338uk_UA
dc.subject.bbk65uk_UA
dc.relation.references1. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика/ Г.Л. Азоев. – М: Центр экономики и маркетинга, 2000. – 208 с.uk_UA
dc.relation.references2. Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів/ Пер. з англ. – К.: Основи, 1997. – 390 с.uk_UA
dc.relation.references3. Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов: Пер. с англ. – М.: Наука, 1992. – 572с.uk_UA
dc.relation.references4. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент. – М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2002. – 892 с.uk_UA
dc.relation.references5. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика. – М.: Издательство ГНОМ и Д, 2001. – 304 с.uk_UA
dc.relation.references6. Шумпетер Й. Теория экономического развития. – М.: Прогресс, 1982. – 455 с.uk_UA
dc.citation.journalTitleМатеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному регіональному та локальному вимірах"-
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези голда для фінансів.doc44,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора