このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25774
タイトル: Методичні вказівки для практичних занять з курсу: „Маркетинг послуг”
著者: Голда, Надія Михайлівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Якимишин, Ліля Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки для практичних занять з курсу: „Маркетинг послуг" / укл. : Н.М.Голда , І.Л. Піняк , Л.Я. Якимишин. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2018. - 22 с.
発行日: 2018
Date of entry: 23-6月-2018
出版者: тнту ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: тнту ім. Івана Пулюя
キーワード: маркетинг
послуги
сервіс
просування
просування
стратегія
реклама
抄録: Підготовка до практичних занять є одним з видів самостійної роботи студента. Робота з підготовки до певного практичного заняття має включати: а) опрацювання конспекту лекцій з даної теми; б) опрацювання навчальної літератури, рекомендованої до вивчення кожної теми курсу маркетингу послуг; в) самостійну роботу над основними термінами та поняттями, які наведено в розділі практичних завдань до кожного практичного заняття;
記述: Систематичне і регулярне вивчення програмного матеріалу курсу з маркетингу послуг як під час самостійної роботи, так і на лекційних та практичних заняттях є запорукою успішного набуття необхідних знань і навичок з маркетингу послуг.
Методичні вказівки складені згідно до вимог міністерських навчальних програм і містять навчальні матеріали з маркетингу послуг. Даний посібник рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25774
References (Ukraine): 1. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 804с. 2. Багиев Г.Л. Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов.- СПб: Питер, 2010.- 576с. 3. Годин А.М. Маркетинг: Учебник. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»,- 2006.-756с. 4. Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия, 4-е изд.; Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 1008с. 5. Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности «Маркетинг»/ Н.П.Малашенко. – М.:Омега-Л, 2008 – 207с. 6. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник/ под ред. проф. В.А. Алек--сунина. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд.-т. Корп. «Дашков и К», 2006. – 716с. 7. Маркетинг/ Под общ. ред. В.И. Видяпина, 4 т. – СПб.: Питер, 2004. – 1131с. 8. Нагапетьянц Н.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. – М.: Вузовскийт учебник, 2007.- 272с. 9. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: Настольная книга по исследованию рынка: учебное пособие. – 3-е изд. – 2005 – 560с. 10. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг. Підручник. – Київ:Центр навчальної літератури, 2003 – 192с.
2. Багиев Г.Л. Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов.- СПб: Питер, 2010.- 576с.
3. Годин А.М. Маркетинг: Учебник. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»,- 2006.-756с.
4. Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия, 4-е изд.; Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 1008с.
5. Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности «Маркетинг»/ Н.П.Малашенко. – М.:Омега-Л, 2008 – 207с.
6. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник/ под ред. проф. В.А. Алек--сунина. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд.-т. Корп. «Дашков и К», 2006. – 716с.
7. Маркетинг/ Под общ. ред. В.И. Видяпина, 4 т. – СПб.: Питер, 2004. – 1131с
8. Нагапетьянц Н.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. – М.: Вузовскийт учебник, 2007.- 272с.
9. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: Настольная книга по исследованию рынка: учебное пособие. – 3-е изд. – 2005 – 560с
10. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг. Підручник. – Київ:Центр навчальної літератури, 2003 – 192с
Content type: Methodical recommendations
出現コレクション:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Послуги метод практичні.doc56,03 kBMicrosoft Word見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール