Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25299

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2018-06-11T09:02:37Z-
dc.date.available2018-06-11T09:02:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОпорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університету /Укладачі: к.е.н., доц.. Голда Н.М., к.е.н., доц. Краузе О.І – Тернопіль – 2018, 96с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25299-
dc.description.abstractОпорний конспект лекцій складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містять навчальні матеріали з маркетингу. Даний посібник рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectперсональний продажuk_UA
dc.subjectпрямий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleОпорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університетуuk_UA
dc.typeCourse of lecturesuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.uk_UA
dc.format.pages96-
dc.relation.referencesАкадемия рынка. Маркетинг. -М., Зкономика, 1993. 2. Гарі Армстронг, Філіп Котлер Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання: Пер. З англ.: Уч.пос. – М.: Видавничий дім „Вільямс”, 2001. – 608с. 3. Гаркавенко С.С. Маркетинг. - К., Лібра, 1996. 4. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. - К., Вища школа, 1994. 5. Джоббер, Девид. Принципы и практика маркетинга. : Пер. с англ. : Уч.пос. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 688с. 6. Дихтль Е., Хершген X. Практический маркетинг. - М., 1996. 7. Зване ДЖ.Р., Берман Б. Маркетинг. - М., Зкономика, 1990. 8. Завьялов П.С., Демидов В.Б. Формула успеха: маркетинг. - М., Зкономика, 1990. 9. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М., Прогресс, 1991. 10. Маркетинг. Под ред. А.Н-Романова. - М., Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. 11. Ноздрева Р.Б., Цигичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. -М.,ФиС, 1991. 12. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг. - К., Вища школа, 19uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора