Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25299

Título: Опорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університету
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): Опорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університету /Укладачі: к.е.н., доц.. Голда Н.М., к.е.н., доц. Краузе О.І – Тернопіль – 2018, 96с.
Data de edición: 2018
Date of entry: 11-Jun-2018
Editor: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Country (code): UA
Palabras chave: маркетинг
товарна політика
товар
персональний продаж
прямий маркетинг
маркетингові дослідження
Number of pages: 96
Resumo: Опорний конспект лекцій складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містять навчальні матеріали з маркетингу. Даний посібник рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25299
Copyright owner: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
References (Ukraine): Академия рынка. Маркетинг. -М., Зкономика, 1993. 2. Гарі Армстронг, Філіп Котлер Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання: Пер. З англ.: Уч.пос. – М.: Видавничий дім „Вільямс”, 2001. – 608с. 3. Гаркавенко С.С. Маркетинг. - К., Лібра, 1996. 4. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. - К., Вища школа, 1994. 5. Джоббер, Девид. Принципы и практика маркетинга. : Пер. с англ. : Уч.пос. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 688с. 6. Дихтль Е., Хершген X. Практический маркетинг. - М., 1996. 7. Зване ДЖ.Р., Берман Б. Маркетинг. - М., Зкономика, 1990. 8. Завьялов П.С., Демидов В.Б. Формула успеха: маркетинг. - М., Зкономика, 1990. 9. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М., Прогресс, 1991. 10. Маркетинг. Под ред. А.Н-Романова. - М., Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. 11. Ноздрева Р.Б., Цигичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. -М.,ФиС, 1991. 12. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг. - К., Вища школа, 19
Content type: Course of lectures
Aparece nas ColecciónsНавчальна література кафедри промислового маркетингу

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Pidruchnyk_dlja_st_Marketyng_(1).pdf1,25 MBAdobe PDFVer/abrir
Pidruchnyk_dlja_st_Marketyng_(1).djvu875,24 kBDjVuVer/abrir
Pidruchnyk_dlja_st_Marketyng_(1)__COVER.png74,11 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Ferramentas administrativas