Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24479

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеличко, Владислав Євгенович
dc.coverage.temporal27-30 квітня 2017 року
dc.coverage.temporal27-30 April 2017
dc.date.accessioned2018-04-01T21:09:27Z-
dc.date.available2018-04-01T21:09:27Z-
dc.date.created2017-04-27
dc.date.issued2017-04-27
dc.identifier.citationВеличко В. Є. Концептуальні засади застосування вільного програмного забезпечення в фаховій підготовці майбутніх учителів математики, фізики та інформатики / Величко В. Є. // FOSS Lviv 2017, 27-30 квітня 2017 року. — Львів : Т.Б. Сорока, 2017. — С. 93–95.
dc.identifier.isbn978-966-2598-86-5
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24479-
dc.description.abstractToday has significant empirical use of free software in educational activities. The researchers studied various aspects of use, which include forms and methods of educational activity, advantages and disadvantages of free software eligibility criteria of free software and other educational process. Therefore, the question arises analyzing lessons learned, its structuring and creation of conceptual principles of the use of free software in the professional training of future teachers. By the conceptual bases include purpose use of free software in educational activities, strategic objectives, main activities, expected results.
dc.format.extent93-95
dc.language.isouk
dc.publisherТ.Б. Сорока
dc.relation.ispartofМатеріали сьомої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2017, 2017
dc.relation.ispartofProceedings of Free/Libre and Open-Source Software Lviv-2017, 2017
dc.titleКонцептуальні засади застосування вільного програмного забезпечення в фаховій підготовці майбутніх учителів математики, фізики та інформатики
dc.title.alternativeConceptual principles of the use of free software in the professional training of future teachers of mathematics, physics and computer science
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.format.pages3
dc.identifier.citationenVelychko V. Ye. (2017) Kontseptualni zasady zastosuvannia vilnoho prohramnoho zabezpechennia v fakhovii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv matematyky, fizyky ta informatyky [Conceptual principles of the use of free software in the professional training of future teachers of mathematics, physics and computer science]. FOSS Lviv 2017 (Lviv, 27-30 April 2017), pp. 93-95 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationДВНЗ “Донбаський державний педагогічний університет”, vladislav.velichko@gmail.com
dc.citation.journalTitleМатеріали сьомої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2017
dc.citation.spage93
dc.citation.epage95
dc.citation.conferenceСьома науково-практична конференція FOSS Lviv 2017
Розташовується у зібраннях:FOSS Lviv 2017



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.