Link lub cytat.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24479
Tytuł: | Концептуальні засади застосування вільного програмного забезпечення в фаховій підготовці майбутніх учителів математики, фізики та інформатики |
Inne tytuły: | Conceptual principles of the use of free software in the professional training of future teachers of mathematics, physics and computer science |
Authors: | Величко, Владислав Євгенович |
Akcesoria: | ДВНЗ “Донбаський державний педагогічний університет”, vladislav.velichko@gmail.com |
Cytat: | Величко В. Є. Концептуальні засади застосування вільного програмного забезпечення в фаховій підготовці майбутніх учителів математики, фізики та інформатики / Величко В. Є. // FOSS Lviv 2017, 27-30 квітня 2017 року. — Львів : Т.Б. Сорока, 2017. — С. 93–95. |
Bibliographic description: | Velychko V. Ye. (2017) Kontseptualni zasady zastosuvannia vilnoho prohramnoho zabezpechennia v fakhovii pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv matematyky, fizyky ta informatyky [Conceptual principles of the use of free software in the professional training of future teachers of mathematics, physics and computer science]. FOSS Lviv 2017 (Lviv, 27-30 April 2017), pp. 93-95 [in Ukrainian]. |
Część publikacji: | Матеріали сьомої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2017, 2017 Proceedings of Free/Libre and Open-Source Software Lviv-2017, 2017 |
Konferencja/wydarzenie: | Сьома науково-практична конференція FOSS Lviv 2017 |
Journal/kolekcja: | Матеріали сьомої науково-практичної конференції FOSS Lviv 2017 |
Data wydania: | 27-kwi-2017 |
Date of entry: | 1-kwi-2018 |
Wydawca: | Т.Б. Сорока |
Place edycja: | Львів Lviv |
Zakresu czasowego: | 27-30 квітня 2017 року 27-30 April 2017 |
Strony: | 3 |
Zakres stron: | 93-95 |
Główna strona: | 93 |
Strona końcowa: | 95 |
Abstract: | Today has significant empirical use of free software in educational activities. The researchers studied various aspects of use, which include forms and methods of educational activity, advantages and disadvantages of free software eligibility criteria of free software and other educational process. Therefore, the question arises analyzing lessons learned, its structuring and creation of conceptual principles of the use of free software in the professional training of future teachers. By the conceptual bases include purpose use of free software in educational activities, strategic objectives, main activities, expected results. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24479 |
ISBN: | 978-966-2598-86-5 |
Typ zawartości: | Conference Abstract |
Występuje w kolekcjach: | FOSS Lviv 2017 |
Pliki tej pozycji:
Plik | Opis | Wielkość | Format | |
---|---|---|---|---|
FOSSLviv_2017_Velychko_V_Ye-Conceptual_principles_93-95.pdf | 126,5 kB | Adobe PDF | Przeglądanie/Otwarcie | |
FOSSLviv_2017_Velychko_V_Ye-Conceptual_principles_93-95.djvu | 26,83 kB | DjVu | Przeglądanie/Otwarcie | |
FOSSLviv_2017_Velychko_V_Ye-Conceptual_principles_93-95__COVER.png | 910,92 kB | image/png | Przeglądanie/Otwarcie |
Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi