Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24420

Tytuł: Нативна реклама – дві сторони однієї медалі
Inne tytuły: Native advertising –two sides of the same coin
Authors: Шеліга, Інна
Sheliha, Inna
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Шеліга І. Нативна реклама – дві сторони однієї медалі / Шеліга Інна // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 168–169.
Bibliographic description: Sheliha I. (2017) Natyvna reklama – dvi storony odniiei medali [Native advertising –two sides of the same coin]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 168-169 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Konferencja/wydarzenie: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 20-gru-2017
Date of entry: 31-mar-2018
Wydawca: ТНТУ
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 168-169
Główna strona: 168
Strona końcowa: 169
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24420
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi