Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24368

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарська, Уляна
dc.contributor.authorZharska, Uliana
dc.coverage.temporal20 грудня 2017 року
dc.coverage.temporal20 December 2017
dc.date.accessioned2018-03-31T07:15:42Z-
dc.date.available2018-03-31T07:15:42Z-
dc.date.created2017-12-20
dc.date.issued2017-12-20
dc.identifier.citationЖарська У. Конкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємства / Жарська Уляна // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 63–64.
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24368-
dc.format.extent63-64
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
dc.titleКонкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємства
dc.title.alternativeCompetitive benchmarking, as an instrument forming the strategy of the enterprise
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.identifier.citationenZharska U. (2017) Konkurentnyi benchmarkinh, yak instrument formuvannia stratehii pidpryiemstva [Competitive benchmarking, as an instrument forming the strategy of the enterprise]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 63-64 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage63
dc.citation.epage64
dc.citation.conferenceⅧ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.