กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24368

ชื่อเรื่อง: Конкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємства
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Competitive benchmarking, as an instrument forming the strategy of the enterprise
ผู้แต่ง: Жарська, Уляна
Zharska, Uliana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Жарська У. Конкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємства / Жарська Уляна // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 63–64.
Bibliographic description (International): Zharska U. (2017) Konkurentnyi benchmarkinh, yak instrument formuvannia stratehii pidpryiemstva [Competitive benchmarking, as an instrument forming the strategy of the enterprise]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 63-64 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Conference/Event: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 20-ธัน-2017
Date of entry: 31-มีน-2018
สำนักพิมพ์: ТНТУ
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 63-64
Start page: 63
End page: 64
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24368
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTEMSTE_2017_Zharska_U-Competitive_benchmarking_63-64.pdf695,16 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTEMSTE_2017_Zharska_U-Competitive_benchmarking_63-64.djvu23,11 kBDjVuดู/เปิด
MTEMSTE_2017_Zharska_U-Competitive_benchmarking_63-64__COVER.png289,91 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น