Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24346

Název: Значення товарної політики в маркетингу
Další názvy: The significance of commodity policy in marketing
Autoři: Луцик, Марія
Lutsik, Maria
Affiliation: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Bibliographic description (Ukraine): Луцик М. Значення товарної політики в маркетингу / Луцик Марія // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 16–17.
Bibliographic description (International): Lutsik M. (2017) Znachennia tovarnoi polityky v marketynhu [The significance of commodity policy in marketing]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 16-17 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Conference/Event: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Datum vydání: 20-pro-2017
Date of entry: 31-bře-2018
Nakladatel: ТНТУ
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 16-17
Start page: 16
End page: 17
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24346
Content type: Conference Abstract
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.