Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24103

Tytuł: Дослідження організації маркетингової та збутової діяльності на підприємстві, на прикладі Soleo PV
Inne tytuły: Research of organization of marketing and sales activity of the enterprise Soleo PV
Authors: Шкорупа, Ірина Михайлівна
Cytat: Шкорупа І.М. Дослідження організації маркетингової та збутової діяльності на підприємстві, на прикладі Soleo PV : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ І.М. Шкорупа — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 13 с.
Data wydania: 21-lut-2018
Date of entry: 25-lut-2018
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Promotor: Сороківська, Олена Анатоліївна
UDC: 339.13
Słowa kluczowe: 073
менеджмент
маркетингова і збутова діяльність
сонячна енергетика
сонячні батареї
асортиментна стратегія
маркетингове дослідження
відновлювані джерела енергії
Strony: 13
Abstract: Об'єкт дослідження ‒ процес маркетингово-збутової діяльності підприємства. Метою роботи є дослідження теоретичних та практичних засад маркетингової та збутової діяльності ТОВ «Soleo PV». Методи дослідження – економіко-статистичного, системного та порівняльного аналізу, метод експертного опитування, діалектичного пізнання, економічного синтезу. Розроблено проектні рішення щодо проведення маркетингового дослідження з метою визначення доцільності виходу ТОВ «Soleo PV» на український ринок збуту, обґрунтування економічної доцільності продажу електроенергії з використанням «зеленого тарифу» та визначення економічної ефективності продажу дахового покриття із вбудованими сонячними панелями. Результати дослідження впроваджено у діяльність ТОВ «Soleo PV».
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24103
Właściciel praw autorskich: Шкорупа І.М.
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:073 — менеджмент



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora