Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, Ирина-
dc.date.accessioned2018-02-19T13:15:09Z-
dc.date.available2018-02-19T13:15:09Z-
dc.date.issued2016-10-31-
dc.date.submitted2016-09-
dc.identifier.citationЛитовченко И. Поведение потребителей в условиях цифровой экономики и особенности формирования компаниями программ партнерских отношений (CRM) [Электронный ресурс] / Литовченко Ирина // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2016. — Вип. 2 (15). — С. 154-163.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23722-
dc.description.abstractВ статье проанализированы основные направления создания и распространения принципиально нового открытого информационного пространства с глобальными коммуникационными возможностями, специфическими социально-экономическими отношениями и хозяйственными связями, другими моделями поведения потребителя. При этом определено, что динамичное развитие информационно-коммуникативных технологий изменили во многом поведение потребителей, дифференцировали требования к товарам и услугам, трансформировали их в сферу инновационности и технологичности. Растет влияние потребителя на процесс формирования продукта. Это позволяет сочетать удовлетворение индивидуальных потребностей с эффективным производством в условиях глобального рынка. В таких условиях остро стоит вопрос о концептуальных основах, стратегиях и инструментарии эффективного взаимодействия участников экономических процессов в новом информационном пространстве. Одной из наиболее перспективных является концепция CRM ─ система управления взаимоотношениями с клиентами (Customer Relationship Management) – модель взаимодействия, в которой центром всей философии бизнеса организации является потребитель и бизнес-партнеры. Предложена концепция, в которой главным направлением деятельности компании являются мероприятия по обеспечению эффективного удовлетворения их потребностей в трансформационном процессе цифровой экономики.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні напрямки створення і поширення принципово нового відкритого інформаційного простору з глобальними комунікаційними можливостями, специфічними соціально-економічними відносинами і господарськими зв'язками, іншими моделями поведінки споживача. При цьому, визначено, що динамічний розвиток інформаційно-комунікативних технологій змінили багато в чому поведінку споживачів, диференціювали вимоги до товарів і послуг, трансформували їх у сферу інноваційності та технологічності. Зростає вплив споживача на процес формування продукту. Це дозволяє поєднувати задоволення індивідуальних потреб з ефективним виробництвом в умовах глобального ринка. В таких умовах гостро стоїть питання про концептуальні основи, стратегіях і інструментарії ефективної взаємодії учасників економічних процесів в новому інформаційному просторі. Однією з найбільш перспективних є концепція CRM ─ Система управління взаємовідносинами з клієнтами (Customer Relationship Management) – модель взаємодії, в якій центром всієї філософії бізнесу організації є споживач та бізнес-партнери. Запропоновано концепцію, в якої головним напрямком діяльності компанії є заходи щодо забезпечення ефективного задоволення їх потреб в трансформаційному процесі до цифрової економіки.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the main directions of creation and distribution of a fundamentally new open information space with global communication opportunities, specific social-economic relations and economic relations and consumer behavior patterns. At the same time, it is determined that the dynamic development of information and communal technologies has changed in many ways the behavior of consumers, differentiated requirements for goods and services, transformed them into the sphere of innovation and technology. The consumer's influence on the process of product formation is growing. This allows us to combine satisfaction of individual needs with efficient production in a global market. In such conditions, the issue of conceptual bases, strategies and tools for effective interaction of participants in economic processes in the new information space is acute. It is determined that one of the most promising is the concept of CRM ─ Customer Relationship Management (CRM) - an interaction model in which the center of the entire business philosophy of the organization is the consumer and business partners. The concept where the main directions of activity of the company are measures for ensuring effective satisfaction of their requirements in transformation process to digital economy is offered.uk_UA
dc.format.extent154-163-
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.subjectцифровая экономикаuk_UA
dc.subjectмодель поведения потребителяuk_UA
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectмодель поведінки споживачаuk_UA
dc.subjectdigital economyuk_UA
dc.subjectmodel of consumer behavioruk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.titleПоведение потребителей в условиях цифровой экономики и особенности формирования компаниями программ партнерских отношений (CRM)uk_UA
dc.title.alternativePovyedyeniye potryebityelyey v usloviyakh tsifrovoy ekonomiki i osobyennosti formirovaniya kompaniyami programm partnyerskikh otnoshyeniy (CRM)uk_UA
dc.title.alternativeConsumer behavior in the digital economy and peculiarities of forming the Customer Relationship Management (CRM)uk_UA
dc.title.alternativeПоведінка споживачів в умовах цифрової економіки та особливості формування компаніями програм партнерських відносин (CRM)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderСоціально-економічні проблеми і державаuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages10-
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Бондаренко В. М. Мировоззренческий подход к выработке предложений по развитию новой экономики, основанной на развитии не сырьевого производства, современных технологиях и реализации человеческого потенциала / В. М. Бондаренко. // Журнал «Интеграл». – 2014. – №2, 3(75). – С. 68–72.uk_UA
dc.relation.references2. Литовченко И. Л. Маркетинг в условиях дуальности современного промышленного рынка / І. Л. Литовченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Економічні науки. - 2015, - С. 60-63.uk_UA
dc.relation.references3. Литовченко И. Л. Исследование дуальности современного промышленного рынка / И. Л. Литовченко // Науковий вісник Одеського державного університету. Серія: Економічні науки. - 2014. - №4. - С. 70-81.uk_UA
dc.relation.references4. McFadden, D. L. & Balch, M. & WuS. (1974). Essays on economic behavior under uncertainty. Amsterdam: NorthHollandPublishingco.uk_UA
dc.relation.references5. Шевчик А. П. Когнитивные методв анализа данных и прогнозирования //А. П. Шевчик - Санкт-Петербург: СПбГТИ - 2016. 205 с.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Bondarenko, V. M. (2014) Mirovozzrencheskiy podkhod k vyrabotke predlozheniy po razvitiyu novoy ekonomiki, osnovannoy na razvitii ne syrevogo proizvodstva, sovremennykh tekhnologiyakh i realizatsii chelovecheskogo potentsiala [A worldview approach to developing proposals for the development of a new economy based on the development of non-commodity production, modern technologies and the realization of human potential]. Integral. No. 2, 3(75), pp. 68–72.uk_UA
dc.relation.referencesen2. Litovchenko, I. L. (2015) Marketing v usloviyah dualnosti sovremennogo promyishlennogo ryinka [Marketing in the duality of the modern industrial market]. Naukoviy vIsnik Hersonskogo derzhavnogo unIversitetu.SerIya EkonomIchnI nauki, pp. 60-63.uk_UA
dc.relation.referencesen3. Litovchenko, I. L. (2014) Issledovanie dualnosti sovremennogo promyishlennogo ryinka [The duality of the modern industrial market]. Naukoviy vIsnik Odeskogo derzhavnogo unIversitetu. Seriya: Ekonomichni nauky. Vol. 14, no. 4, pp. 70-81.uk_UA
dc.relation.referencesen4. McFadden D. L., &Balch M., &WuS. (1974). Essays on economic behavior under uncertainty. Amsterdam: NorthHollandPublishingco. (in English).uk_UA
dc.relation.referencesen5. Shevchik, A. P. (2016) Kognitivnyie metodv analiza dannyih i prognozirovaniya [Cognitive methods in data analysis and forecasting]. Sankt-Peterburg: SPbGTI. (in Russian).uk_UA
dc.identifier.citationenLytovchenko, I. (2016). Povyedyeniye potryebityelyey v usloviyakh tsifrovoy ekonomiki i osobyennosti formirovaniya kompaniyami programm partnyerskikh otnoshyeniy (CRM) [Consumer behavior in the digital economy and peculiarities of forming the Customer Relationship Management (CRM)]. Socio-Economic Problems and the State. 15 (2), 154-163.uk_UA
dc.subject.jelМ310uk_UA
dc.contributor.affiliationОдесский национальный экономический университет ул. Преображенская, 8, г. Одесса, 65082, Украина e-mail: irinaltigrovna@ukr.net д.э.н., профессор, заведующий кафедрой маркетингаuk_UA
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2 (15)-
dc.citation.spage154-
dc.citation.conference163-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2016, Випуск 2(15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16lilppo_002.pdf766,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.