Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23509

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorСичевський, Дмитро Олександрович-
dc.date.accessioned2018-02-13T09:18:52Z-
dc.date.available2018-02-13T09:18:52Z-
dc.date.issued2018-02-08-
dc.identifier.citationАвтореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації «магістр» на тему Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ДП «Фуршет Регіон») спеціальність 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування»uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23509-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Метою дослідження є вдосконалення науково-методичних основ формування і розвитку комплексу маркетингу на підприємстві, наукове обґрунтування його основних положень, напрямків і пріоритетів розвитку. На основі проведеного аналізу, розроблення рекомендацій з вдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві. Виходячи з цього, будуть вирішуватись такі завдання: — визначити теоретичні засади комплексу маркетингу. — опрацювати науково-методичні основи формування та розвитку комплексу маркетингу на підприємстві; — визначити, проаналізувати та скласти рекомендації відносно формування та розвитку комплексу маркетингу на підприємстві ДП «Фуршет Регіон». — обґрунтувати елементи комплексу маркетингу на підприємстві ДП «Фуршет Регіон».; — теоретично аналізувати маркетинговий комплекс підприємства в ринкових умовах — здійснити аналіз та оцінку маркетингової діяльності підприємства — провести аналіз нормативно – правового середовища досліджуваного підприємства Об’єктом дослідження – виступає маркетингова діяльність ДП «Фуршет Регіон». Предмет дослідження є теоретичні, методичні та практичні методи і форми маркетингу, основні принципи організації маркетингу на підприємстві та маркетинговий комплекс підприємства в ринкових умовахuk_UA
dc.description.abstractДосліджено та вдосконалено маркетингову діяльність підприємства ДП «Фуршет Регіон». Проаналізовано діяльність підприємства, та стан маркетингового середовища, а також маркетинговий інструментарій діяльності підприємства ДП «Фуршет Регіон» на сучасному етапі. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП «Фуршет Регіон» де підтвердила практичну цінність окремих положень дослідження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectматриця БКГuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectмікросередовищеuk_UA
dc.subjectмакросередовищеuk_UA
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ДП «Фуршет Регіон»)uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.contributor.committeeMemberМариненко, Наталія Юрївна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора