Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23509

Назва: Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ДП «Фуршет Регіон»)
Автори: Сичевський, Дмитро Олександрович
Бібліографічний опис: Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації «магістр» на тему Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ДП «Фуршет Регіон») спеціальність 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування»
Дата публікації: 8-лют-2018
Дата внесення: 13-лют-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Федорович, Роман Володимирович
Члени комітету: Мариненко, Наталія Юрївна
Теми: маркетинг
товар
просування
збут
ринок
матриця БКГ
конкурентоспроможність
ціноутворення
маркетингові дослідження
мікросередовище
макросередовище
Короткий огляд (реферат): Досліджено та вдосконалено маркетингову діяльність підприємства ДП «Фуршет Регіон». Проаналізовано діяльність підприємства, та стан маркетингового середовища, а також маркетинговий інструментарій діяльності підприємства ДП «Фуршет Регіон» на сучасному етапі. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП «Фуршет Регіон» де підтвердила практичну цінність окремих положень дослідження.
Опис: Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є вдосконалення науково-методичних основ формування і розвитку комплексу маркетингу на підприємстві, наукове обґрунтування його основних положень, напрямків і пріоритетів розвитку. На основі проведеного аналізу, розроблення рекомендацій з вдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві. Виходячи з цього, будуть вирішуватись такі завдання: — визначити теоретичні засади комплексу маркетингу. — опрацювати науково-методичні основи формування та розвитку комплексу маркетингу на підприємстві; — визначити, проаналізувати та скласти рекомендації відносно формування та розвитку комплексу маркетингу на підприємстві ДП «Фуршет Регіон». — обґрунтувати елементи комплексу маркетингу на підприємстві ДП «Фуршет Регіон».; — теоретично аналізувати маркетинговий комплекс підприємства в ринкових умовах — здійснити аналіз та оцінку маркетингової діяльності підприємства — провести аналіз нормативно – правового середовища досліджуваного підприємства Об’єктом дослідження – виступає маркетингова діяльність ДП «Фуршет Регіон». Предмет дослідження є теоретичні, методичні та практичні методи і форми маркетингу, основні принципи організації маркетингу на підприємстві та маркетинговий комплекс підприємства в ринкових умовах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23509
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора