Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23509

Tytuł: Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ДП «Фуршет Регіон»)
Authors: Сичевський, Дмитро Олександрович
Cytat: Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації «магістр» на тему Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ДП «Фуршет Регіон») спеціальність 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування»
Data wydania: 8-lut-2018
Date of entry: 13-lut-2018
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль
Promotor: Федорович, Роман Володимирович
Członkowie Komitetu: Мариненко, Наталія Юрївна
Słowa kluczowe: маркетинг
товар
просування
збут
ринок
матриця БКГ
конкурентоспроможність
ціноутворення
маркетингові дослідження
мікросередовище
макросередовище
Abstract: Досліджено та вдосконалено маркетингову діяльність підприємства ДП «Фуршет Регіон». Проаналізовано діяльність підприємства, та стан маркетингового середовища, а також маркетинговий інструментарій діяльності підприємства ДП «Фуршет Регіон» на сучасному етапі. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП «Фуршет Регіон» де підтвердила практичну цінність окремих положень дослідження.
Opis: Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є вдосконалення науково-методичних основ формування і розвитку комплексу маркетингу на підприємстві, наукове обґрунтування його основних положень, напрямків і пріоритетів розвитку. На основі проведеного аналізу, розроблення рекомендацій з вдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві. Виходячи з цього, будуть вирішуватись такі завдання: — визначити теоретичні засади комплексу маркетингу. — опрацювати науково-методичні основи формування та розвитку комплексу маркетингу на підприємстві; — визначити, проаналізувати та скласти рекомендації відносно формування та розвитку комплексу маркетингу на підприємстві ДП «Фуршет Регіон». — обґрунтувати елементи комплексу маркетингу на підприємстві ДП «Фуршет Регіон».; — теоретично аналізувати маркетинговий комплекс підприємства в ринкових умовах — здійснити аналіз та оцінку маркетингової діяльності підприємства — провести аналіз нормативно – правового середовища досліджуваного підприємства Об’єктом дослідження – виступає маркетингова діяльність ДП «Фуршет Регіон». Предмет дослідження є теоретичні, методичні та практичні методи і форми маркетингу, основні принципи організації маркетингу на підприємстві та маркетинговий комплекс підприємства в ринкових умовах
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23509
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:075 — маркетинг



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora