Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23509

Titre: Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ДП «Фуршет Регіон»)
Auteur(s): Сичевський, Дмитро Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Автореферат наукової роботи на здобуття кваліфікації «магістр» на тему Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ДП «Фуршет Регіон») спеціальність 075 «Маркетинг» галузь знань 07 «Управління та адміністрування»
Date de publication: 8-fév-2018
Date of entry: 13-fév-2018
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Федорович, Роман Володимирович
Committee members: Мариненко, Наталія Юрївна
Mots-clés: маркетинг
товар
просування
збут
ринок
матриця БКГ
конкурентоспроможність
ціноутворення
маркетингові дослідження
мікросередовище
макросередовище
Résumé: Досліджено та вдосконалено маркетингову діяльність підприємства ДП «Фуршет Регіон». Проаналізовано діяльність підприємства, та стан маркетингового середовища, а також маркетинговий інструментарій діяльності підприємства ДП «Фуршет Регіон» на сучасному етапі. Робота пройшла апробацію на підприємстві ДП «Фуршет Регіон» де підтвердила практичну цінність окремих положень дослідження.
Description: Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є вдосконалення науково-методичних основ формування і розвитку комплексу маркетингу на підприємстві, наукове обґрунтування його основних положень, напрямків і пріоритетів розвитку. На основі проведеного аналізу, розроблення рекомендацій з вдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві. Виходячи з цього, будуть вирішуватись такі завдання: — визначити теоретичні засади комплексу маркетингу. — опрацювати науково-методичні основи формування та розвитку комплексу маркетингу на підприємстві; — визначити, проаналізувати та скласти рекомендації відносно формування та розвитку комплексу маркетингу на підприємстві ДП «Фуршет Регіон». — обґрунтувати елементи комплексу маркетингу на підприємстві ДП «Фуршет Регіон».; — теоретично аналізувати маркетинговий комплекс підприємства в ринкових умовах — здійснити аналіз та оцінку маркетингової діяльності підприємства — провести аналіз нормативно – правового середовища досліджуваного підприємства Об’єктом дослідження – виступає маркетингова діяльність ДП «Фуршет Регіон». Предмет дослідження є теоретичні, методичні та практичні методи і форми маркетингу, основні принципи організації маркетингу на підприємстві та маркетинговий комплекс підприємства в ринкових умовах
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23509
Content type: Thesis Abstract
Collection(s) :075 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
avtoreferat_Sychevskyj.docx45,16 kBMicrosoft Word XMLVoir/Ouvrir
avtoreferat_Sychevskyj.djvu130,18 kBDjVuVoir/Ouvrir
avtoreferat_Sychevskyj.pdf519,84 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
avtoreferat_Sychevskyj__COVER.png97,74 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration