Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23194

Título : Використання звуку в формуванні іміджу магазину, як інноваційна концепція маркетингу
Otros títulos : Use of sound in formation of the store image, as an innovative marketing concept
Autor : Піняк, Ірина Любомирівна
Пастущин, О. М.
Pinyak, I. L.
Pastushchin, O. M.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Піняк І. Л. Використання звуку в формуванні іміджу магазину, як інноваційна концепція маркетингу / І. Л. Піняк, О. М. Пастущин // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 239–240. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Pinyak I. L., Pastushchin O. M. (2017) Vykorystannia zvuku v formuvanni imidzhu mahazynu, yak innovatsiina kontseptsiia marketynhu [Use of sound in formation of the store image, as an innovative marketing concept]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 239-240 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
Conference/Event: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Volume: 3
Fecha de publicación : 16-nov-2017
Date of entry: 25-ene-2018
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16-17 листопада 2017 року
16-17 November 2017
UDC: 338
Number of pages: 2
Page range: 239-240
Start page: 239
End page: 240
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23194
ISBN : 978-966-305-086-7
978-966-305-087-4
978-966-305-088-1
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL for reference material: http://buklib.net/books/25455/
http://pidruchniki.com/12090613/menedzhment/stvorennya_pozitivnogo_imidzhu_nadiynoyi_reputatsiyi_organizatsiyi
References (Ukraine): 1.Створення іміджу, розробка торгової марки, вигоди франчайзингу [Електронний ресурс]. – Режим доступуhttp://buklib.net/books/25455/
2.Створення позитивного іміджу та надійної репутації організації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/12090613/menedzhment/stvorennya_pozitivnogo_imidzhu_nadiynoyi_reputatsiyi_organizatsiyi
References (International): 1.Stvorennia imidzhu, rozrobka torhovoi marky, vyhody franchaizynhu [Electronic resource], Rezhym dostupuhttp://buklib.net/books/25455/
2.Stvorennia pozytyvnoho imidzhu ta nadiinoi reputatsii orhanizatsii [Electronic resource], Access mode: http://pidruchniki.com/12090613/menedzhment/stvorennya_pozitivnogo_imidzhu_nadiynoyi_reputatsiyi_organizatsiyi
Content type: Conference Abstract
Aparece en las colecciones: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.