Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23190

Назва: Маркетингова стратегія — основа успішного підприємництва
Інші назви: Marketing strategy - basis of successful enterprise
Автори: Шпилик, Світлана Василівна
Сямро, М. М.
Shpylyk, S. V.
Syamro, M. M.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Шпилик С. В. Маркетингова стратегія — основа успішного підприємництва / С. В. Шпилик, М. М. Сямро // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 232–233. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Shpylyk S. V., Syamro M. M. (2017) Marketynhova stratehiia - osnova uspishnoho pidpryiemnytstva [Marketing strategy - basis of successful enterprise]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 232-233 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
Конференція/захід: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 3
Дата публікації: 16-лис-2017
Дата внесення: 25-січ-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16-17 листопада 2017 року
16-17 November 2017
УДК: 339.138
655.41
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 232-233
Початкова сторінка: 232
Кінцева сторінка: 233
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23190
ISBN: 978-966-305-086-7
978-966-305-087-4
978-966-305-088-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf
Перелік літератури: 1. Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку / С. В. Близнюк. – 2-ге вид., випр. і доп. – К.: ІВЦ „Видавництво „Політехніка”, 2004. – 400 с.
2. Герасимчук В. Г. Стратегічне управління підприємством: Навч.посіб / В.Г. Герасимчук.– К.: КНЕУ, 2000. – 360 с.
3. Карлоф Б. Деловая стратегия / Б. Карлоф. – М.: Экономика, 1991. – 239 с.
4. Шпилик С. В. Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості / Світлана Шпилик, Олександра Шпилик // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 277-278. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
5. Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
References: 1. Blyzniuk S. V. Marketynh v Ukraini: problemy stanovlennia ta rozvytku, S. V. Blyzniuk, 2-he vyd., vypr. i dop, K., IVTs "Vydavnytstvo "Politekhnika", 2004, 400 p.
2. Herasymchuk V. H. Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom: Navch.posib, V.H. Herasymchuk, K., KNEU, 2000, 360 p.
3. Karlof B. Delovaia stratehiia, B. Karlof, M., Ekonomika, 1991, 239 p.
4. Shpylyk S. V. Osoblyvosti ta neobkhidnist rozvytku stratehichnoho marketynhu na pidpryiemstvakh kharchovoi promyslovosti, Svitlana Shpylyk, Oleksandra Shpylyk, Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii", 19–21 travnia 2015 roku - T. : TNTU, 2015 - P. 277-278, (Ekonomichni ta sotsialni aspekty novykh tekhnolohii).
5. Shpylyk S. Marketynhovyi protses yak osnova rozrobky konkurentnoi stratehii [Electronic resource], S. Shpylyk, Sotsialno-eknomichni problemy i derzhava, Iss. 1 (4), 2011, Rezhym dostupu do zhurn. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.