Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23190

Title: Маркетингова стратегія — основа успішного підприємництва
Other Titles: Marketing strategy - basis of successful enterprise
Authors: Шпилик, Світлана Василівна
Сямро, М. М.
Shpylyk, S. V.
Syamro, M. M.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. В. Маркетингова стратегія — основа успішного підприємництва / С. В. Шпилик, М. М. Сямро // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 232–233. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Shpylyk S. V., Syamro M. M. (2017) Marketynhova stratehiia - osnova uspishnoho pidpryiemnytstva [Marketing strategy - basis of successful enterprise]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 232-233 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
Conference/Event: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Volume: 3
Issue Date: 16-Nov-2017
Date of entry: 25-Jan-2018
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16-17 листопада 2017 року
16-17 November 2017
UDC: 339.138
655.41
Number of pages: 2
Page range: 232-233
Start page: 232
End page: 233
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23190
ISBN: 978-966-305-086-7
978-966-305-087-4
978-966-305-088-1
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL for reference material: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf
References (Ukraine): 1. Близнюк С. В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку / С. В. Близнюк. – 2-ге вид., випр. і доп. – К.: ІВЦ „Видавництво „Політехніка”, 2004. – 400 с.
2. Герасимчук В. Г. Стратегічне управління підприємством: Навч.посіб / В.Г. Герасимчук.– К.: КНЕУ, 2000. – 360 с.
3. Карлоф Б. Деловая стратегия / Б. Карлоф. – М.: Экономика, 1991. – 239 с.
4. Шпилик С. В. Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловості / Світлана Шпилик, Олександра Шпилик // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 277-278. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
5. Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
References (International): 1. Blyzniuk S. V. Marketynh v Ukraini: problemy stanovlennia ta rozvytku, S. V. Blyzniuk, 2-he vyd., vypr. i dop, K., IVTs "Vydavnytstvo "Politekhnika", 2004, 400 p.
2. Herasymchuk V. H. Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom: Navch.posib, V.H. Herasymchuk, K., KNEU, 2000, 360 p.
3. Karlof B. Delovaia stratehiia, B. Karlof, M., Ekonomika, 1991, 239 p.
4. Shpylyk S. V. Osoblyvosti ta neobkhidnist rozvytku stratehichnoho marketynhu na pidpryiemstvakh kharchovoi promyslovosti, Svitlana Shpylyk, Oleksandra Shpylyk, Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii", 19–21 travnia 2015 roku - T. : TNTU, 2015 - P. 277-278, (Ekonomichni ta sotsialni aspekty novykh tekhnolohii).
5. Shpylyk S. Marketynhovyi protses yak osnova rozrobky konkurentnoi stratehii [Electronic resource], S. Shpylyk, Sotsialno-eknomichni problemy i derzhava, Iss. 1 (4), 2011, Rezhym dostupu do zhurn. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.