Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23187

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерниш, О. В.
dc.contributor.authorШведа, Наталія Михайлівна
dc.contributor.authorChernysh, O. V.
dc.contributor.authorShveda, N. M.
dc.coverage.temporal16-17 листопада 2017 року
dc.coverage.temporal16-17 November 2017
dc.date.accessioned2018-01-25T13:58:12Z-
dc.date.available2018-01-25T13:58:12Z-
dc.date.created2017-11-16
dc.date.issued2017-11-16
dc.identifier.citationЧерниш О. В. Сутність оцінки привабливості ринку / О. В. Черниш, Н. М. Шведа // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 228. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
dc.identifier.isbn978-966-305-086-7
dc.identifier.isbn978-966-305-087-4
dc.identifier.isbn978-966-305-088-1
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23187-
dc.format.extent228
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.relation.ispartofBook of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
dc.relation.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9655/1/45.pdf
dc.titleСутність оцінки привабливості ринку
dc.title.alternativeEvaluation of the market merchantability
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc621.326
dc.relation.references1. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху; Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха : Пер. с нем / А. Вайсман. - Москва: Интерэксперт, 1995.
dc.relation.references2. Кіндрацька Г.І. Оцінка привабливості ринку в процесі формування бізнес-стратегії організації [Електронний ресурс] / Г.І.Кіндрацька. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9655/1/45.pdf
dc.relation.referencesen1. Vaisman A. Stratehiia marketinha: 10 shahov k uspekhu; Stratehiia menedzhmenta: 5 faktorov uspekha : Per. s nem, A. Vaisman, Moskva: Interekspert, 1995.
dc.relation.referencesen2. Kindratska H.I. Otsinka pryvablyvosti rynku v protsesi formuvannia biznes-stratehii orhanizatsii [Electronic resource], H.I.Kindratska. Access mode: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9655/1/45.pdf
dc.identifier.citationenChernysh O. V., Shveda N. M. (2017) Sutnist otsinky pryvablyvosti rynku [Evaluation of the market merchantability]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 228 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічних університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.citation.volume3
dc.citation.spage228
dc.citation.epage228
dc.citation.conferenceⅥ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.