Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23187

Tytuł: Сутність оцінки привабливості ринку
Inne tytuły: Evaluation of the market merchantability
Authors: Черниш, О. В.
Шведа, Наталія Михайлівна
Chernysh, O. V.
Shveda, N. M.
Akcesoria: Тернопільський національний технічних університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Черниш О. В. Сутність оцінки привабливості ринку / О. В. Черниш, Н. М. Шведа // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 228. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Chernysh O. V., Shveda N. M. (2017) Sutnist otsinky pryvablyvosti rynku [Evaluation of the market merchantability]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 228 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Tom: 3
Data wydania: 16-lis-2017
Date of entry: 25-sty-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16-17 листопада 2017 року
16-17 November 2017
UDC: 621.326
Strony: 1
Zakres stron: 228
Główna strona: 228
Strona końcowa: 228
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23187
ISBN: 978-966-305-086-7
978-966-305-087-4
978-966-305-088-1
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Związane URL literatura: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9655/1/45.pdf
Wykaz piśmiennictwa: 1. Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху; Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха : Пер. с нем / А. Вайсман. - Москва: Интерэксперт, 1995.
2. Кіндрацька Г.І. Оцінка привабливості ринку в процесі формування бізнес-стратегії організації [Електронний ресурс] / Г.І.Кіндрацька. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9655/1/45.pdf
References: 1. Vaisman A. Stratehiia marketinha: 10 shahov k uspekhu; Stratehiia menedzhmenta: 5 faktorov uspekha : Per. s nem, A. Vaisman, Moskva: Interekspert, 1995.
2. Kindratska H.I. Otsinka pryvablyvosti rynku v protsesi formuvannia biznes-stratehii orhanizatsii [Electronic resource], H.I.Kindratska. Access mode: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9655/1/45.pdf
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi