Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23171

Назва: Мерчандайзинг як сучасна технологія у боротьбі з конкурентами
Інші назви: Merchandajing as a modern technology to fight competitors
Автори: Піняк, Ірина Любомирівна
Пельчер, М. В.
Pinyak, I. L.
Pelcher, M. V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Піняк І. Л. Мерчандайзинг як сучасна технологія у боротьбі з конкурентами / І. Л. Піняк, М. В. Пельчер // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 205–206. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Pinyak I. L., Pelcher M. V. (2017) Merchandaizynh yak suchasna tekhnolohiia u borotbi z konkurentamy [Merchandajing as a modern technology to fight competitors]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 205-206 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
Конференція/захід: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 3
Дата публікації: 16-лис-2017
Дата внесення: 25-січ-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16-17 листопада 2017 року
16-17 November 2017
УДК: 338
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 205-206
Початкова сторінка: 205
Кінцева сторінка: 206
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23171
ISBN: 978-966-305-086-7
978-966-305-087-4
978-966-305-088-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=160990
http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/8030/2/Conf_2015_Burlitska_O_P-Doslidzhennia_dytiachoho_14-18.pdf
Перелік літератури: 1. Піняк І. Л., Маркетинг: конспект лекцій // Піняк І. Л.: [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=160990.
2. Бурліцька О.П., ДОСЛІДЖЕННЯ «ДИТЯЧОГО МАРКЕТИНГУ» ПРИ ФОРМУВАННІ АСОРТИМЕНТУ ДИТЯЧИХ ТОВАРІВ // Бурліцька О.П. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/8030/2/Conf_2015_Burlitska_O_P-Doslidzhennia_dytiachoho_14-18.pdf.
References: 1. Piniak I. L., Marketynh: konspekt lektsii, Piniak I. L., [Electronic resource], Access mode: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=160990.
2. Burlitska O.P., DOSLIDZhENNIa "DYTIaChOHO MARKETYNHU" PRY FORMUVANNI ASORTYMENTU DYTIaChYKh TOVARIV, Burlitska O.P. [Electronic resource], Access mode: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/8030/2/Conf_2015_Burlitska_O_P-Doslidzhennia_dytiachoho_14-18.pdf.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.