Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23167

Назва: Стратегія охоплення ринку як аспект функціонування підприємства
Інші назви: Market coverage strategy as the aspect of the enterprise’s operation
Автори: Момот, О. І.
Шведа, Наталія Михайлівна
Momot, O. I.
Shveda, N. M.
Приналежність: Тернопільський національний технічних університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Момот О. І. Стратегія охоплення ринку як аспект функціонування підприємства / О. І. Момот, Н. М. Шведа // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 3. — С. 198. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Momot O. I., Shveda N. M. (2017) Stratehiia okhoplennia rynku yak aspekt funktsionuvannia pidpryiemstva [Market coverage strategy as the aspect of the enterprise’s operation]. Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 16-17 November 2017), vol. 3, pp. 198 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Book of abstract the Ⅵ International scientific and technical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies"
Конференція/захід: Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 3
Дата публікації: 16-лис-2017
Дата внесення: 25-січ-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 16-17 листопада 2017 року
16-17 November 2017
УДК: 621.326
канд. екон. наук
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 198
Початкова сторінка: 198
Кінцева сторінка: 198
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23167
ISBN: 978-966-305-086-7
978-966-305-087-4
978-966-305-088-1
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://studentbooks.com.ua/content/view/142/44/
https://sites.google.com/site/marketingdistance/
Перелік літератури: 1. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навч. посібник [Електронний ресурс] / Л. Ф. Єжова. Режим доступу http://studentbooks.com.ua/content/view/142/44/
2. Григорчук Т.В. Маркетинг. Друга частина [Електронний ресурс] / Т.В. Григорчук .Режим доступу https://sites.google.com/site/marketingdistance/
References: 1. Yezhova L. F. Informatsiinyi marketynh: Navch. posibnyk [Electronic resource], L. F. Yezhova. Rezhym dostupu http://studentbooks.com.ua/content/view/142/44/
2. Hrihorchuk T.V. Marketinh. Druha chastina [Electronic resource], T.V. Hrihorchuk .Rezhim dostupu https://sites.google.com/site/marketingdistance/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅵ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.